2007年7月20日

Posted by Picasa


2003 年去淺水灣曬太陽睡著的時候被人拍醒照的﹐矇矇朧朧間變了封面﹐都幾神奇。
長頭髮的我總像乞丐。。。

11 則留言:

匿名 說...

You think you look like a beggar when wearing long hair?? I have to diagree!

匿名 說...

唔係呀~好靚吓喎!

匿名 說...

You`re beautiful,you`re beautiful is true!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alex Lam 說...

wow! this is stunning beauty.

2005mhk18@gmail.com 說...

um...多謝...
其實我很怕被人誇﹐會覺得渾身不自在﹐不知如何反應。

匿名 說...

沒有化妝的你較青春可人.
p.s. 本雜誌有免費model做封面.

匿名 說...

邊有咁大隻乞兒隨街跳!

匿名 說...

you were absolutely gorgeous!!!

匿名 說...

真的很青春可人!
香港人一見三點式就大驚小怪,我認為妳的文章更大膽,無記容不下妳意料中事,但也注定了你要走一條艱辛的路。
妳才稱的上美貌與智慧並重的港姐典範!我撐妳撐到底!
By the way 妳有經理人嗎?我指離開TVB後。

匿名 說...

Holy cow... you are hot.

匿名 說...

you are prettier without heavy make-up. You are rock, girl!