2007年2月13日



















初戀無限touch shooting--- taken in 1997

i was taking HKCEE mock exam and 學界 track and field competition at the same time.

我記得有一晚開工開到5﹕00am,跟住第二朝一早去灣仔場跑200M final﹐跑到好似夢游。。。
又拍戲又考試有比賽﹐終於挨出甲型肝炎﹐住左幾日醫院。
相中呢場戲係臨時加既﹐今日通知聽日開。當時我寄宿﹐唯有詐病話要返屋企睇醫生至出到離拍。
宜家講番﹐當時我真係吾係一個好學生。。。


Posted by Picasa

2 則留言:

匿名 說...

睇唔出喎~ 以前見你仲以為你係好學生黎~ 呵呵~ 比你騙左咁多年.... >_<

匿名 說...

这部电影我至少看过5遍
只是我那时候不认识你
下次再看的时候会找找你的...^_^