2012年8月13日

收到好多支持我的留言~~ 多謝各位!!!


Anoynomous
其實我喺一個廣東ge八十後女仔(妳都知道大陸上圄倒youtube同facebook,我喺用VPN翻墻睇ge)。本來我喺睇緊妳喺youtube講減肥,跟住入妳blog睇妳參選宣言。其實我眞喺好明白點解會有“人民力量”ge崛起。其實我喺好羡慕妳地。因為妳地仲有言論自由同知情權,我地連遊行“反共”ge權利都無。所以你地已經好幸運。所以好支持你地。雖然我喺一個大陸妹,但喺我好客觀咁覺得,香港其實眞喺一個回歸ge犧牲品,眞喺好悲哀。終於明白細個果時睇香港回歸,點解要人反對。細個覺得中國咁大有咩圄好。然後到大個,自己讀政治,好鍾意上網,亦都好鍾意留意時事政治,先明白中國喺幾咁迂腐無知,無聊距奧運幾多金牌都只喺四肢發達頭腦簡單。而人民喺最基本ge人權都無,應試教育喺何等悲哀何等約束。雖然我圄可以去投妳票,但喺我喺好支持人民力量架。妳地喺實踐咗大陸人圄敢做圄可以做ge事,所以千其圄好放棄。加油啊!香港千其圄比“大話英”將hk變“大陸”。因為實在太悲哀。加油。人民力量。

Kitty Wong
剛剛睇完你見證會講嘅一段話真的很感動!
由你選港姐嗰一刻我就好欣賞你,因為你話你想做一個企業家之後將你所賺到嘅錢去貢獻社會幫助有需要嘅人,我覺得你好有大志!但港姐過後一兩年都冇乜再見到你喺鏡頭上出現...後來有一日見到你嗰blog睇你啲文章,我認為你講啲野好有見地,慢慢就再開始留意你,有時會send email問吓你野。睇住你拍video拍到開mimingmart,喺你開張嗰幾日後淋住雨同朋友搵你間鋪係邊:上到去見到你有種莫名其妙嘅興奮。第一次同你傾計真係真係好緊張!!!雖然我唔知你記唔記得我曾經喺你眼前出現過,但係我好想同你講我會永遠支持你,因為從你所介紹美容嘅video同products中可以幫到好多人包括我,同埋我覺得你賣嘅產品令人最有說服力嘅係你自己都會用,會解釋好同唔好嘅成份!到你開始從政我都慢慢留意下政治,因為我之前唔會點去留意嘅原因係我覺得議會只為份糧唔會真正幫我地呢啲升斗市民,後來看到你會為香港人放棄好多野例如時間愛情等去對抗那些壞人,你同人民力量令我地睇到曙光!所以你要加油!支持你!你還有一班愛你嘅市民義工同親朋好友!♥


Yeung Yuenman
睇完你段宣言,好感動,自問平時一點也不眼淺,但睇片時一鼓愛港情懷湧上心頭。
多謝你犧牲愛情、時間去參選,你嘅付出一定會得到回報。

我係你Fan由港姐開始到你嘅專欄、youtube片到立法會。
好高興我鐘意嘅Erica係一個又靚又叻又正義嘅人,支持你和人民力量 ^ ^



Carcarmen Li
Hello. Erica


你真係好叻. 相信讚賞的說話都你應該已聽到厭。其實由你離開TVB開始, 我一直都已經有追看你的新聞, BLOG。你的<反串>我收藏在家。

你好清楚自己的立場, 目標。原來這種思想已經把我慢慢地潛移默化, 我一直都很有信心面對自己的人生及工作。由寫BLOG文化開始盛行, 我很希望自己可以做到作家, 開始為自己打算"自資出版"。我是一個OL, 不過很喜歡文字。希望有一天可以用文字打動身邊人。

唔知點解, 就係好想話你知我有呢個目標。希望我可成功。

政治的路不易走, 看到你參選的誓言, 我有10個感動。加油!


匿名
很久沒有上來看你的blog,驚覺原來你做了這麼多事,一些人人也認為吃力不討好的事。看完這段片,我被你感動了... 不知道應該說些什麼,除了叫你加油努力,還有想告訴你,我是住大埔,我會投你神聖一票!祝你成功!


真正的香港小姐

勢估不到袁彌明成為人民力量今次立法會選舉的秘密武器, 以女性形像成功打開一般不關心政治的香港人的隔膜, 一個政治BB班Youtube短片輕易破十萬點擊, 就算蕭生慢必等都瞠乎其後, 以此等既嚴肅又技術性的題材, 它的受歡迎程度是難以置信的, 明顯袁小姐的港姐形像和簡單隨俗的表達方式更容易為市民接受, 為人力新票源打開了一個不小缺口.

當然也不是完全估不到, 袁小姐的天份是有目共睹的, 但可能之前一段時間她還沒有全情投入, 在公開場合的表現, 還是扮演一個支援的角式, 公眾演說普普通通, 觀點也不凸出, 所以也不敢對她有很大的期望, 豈料士別三日, 刮目相看, 七月十五日的參選演說, 細訴心路歷程, 由一個生活優遊, 扮靚化妝, 拍拖飲食閒來遊埠的小女人, 毅然放棄美藉, 犧牲感情, 義無反顧走到最前, 只為愛惜香港-這片孕育我們的土地, 說情時溫柔婉若, 真緻感人; 說理時字字鏗鏘, 擲地有聲. 對失去的婉惜, 對未來的盼望, 對秉承公義的決心, 足以令一貫泠漠的港人也為之動容. 對我來說, 她是真真正正的香港小姐.

袁小姐再不是支援者, 她是獨當一面的猛將, 而她的能量將難以估計!


hosique
dear erica,
我是個中七女學生, 修讀政公。在你選港姐的時候對你沒什麼好感, 曾經有段時間聽到娛樂新聞會覺得你係個搞風搞雨既女人。但在你開始參政以來, 看到你付出的努力, 開始欣賞你。加油! 好希望你可以堅持! 亦唔好動搖你的初衷 :)



lgmemecherry
加油Erica 加油人民力量!!
我相信有心 又肯用行動 真正為香港 為人民爭取 終會有一天香港有真民主 真普選特首同全部立法會議員 掃走晒d建制保皇既政棍 佢地禍害左香港好多年啦 香港人仲未夠慘嗎??!!!人民站出來吧!!!
用你地神聖既一票 為香港 為人民 為自己 送真正為香港為人民亦係為你既政黨入立法會!


ScarDollify
坦白講,我以前一直唔鍾意妳,覺得妳扮嘢又寸,但當我知道你都係人民力量成員,更加覺得妳想出位,但我深入去理解妳政治理念後,我發覺妳做緊我想做而冇能力做嘅事,所以妳要好好加油,唔好衰呀!靠妳為我哋响議會同班賤人死過!祝人民力量各區都大獲全勝!




OnBetweenMan
袁小姐也去參戰,不斷於網路發表視頻,勇氣可嘉。之前連電視台的­不公平,也大力批評,反對壟斷,毫無懼色,一絕。
本人對政治毫無認識,無特別偏好某黨派。看了這段片段,感受良多­。每次看新聞,見到有議員投擲香蕉、喊叫口號後,就離開議員,像­是浪費立稅人的金錢,相信有巿民會有這樣的想法。但是,民主社會­有階級爭鬥是必然,他們政黨有自身立場是應該的。某天看報章,道­出長毛議員文筆卓越,對議事規程批判有道,下筆言之有物,若果不­提前早走,提出可行的方案,巿民一定拍案叫絕。另一方面,現時的­政務官體系,無疑壓力沉重,見到曾班子出現政策漏洞,我亦深感一­個最精明的政務官丑盡六壬,也有「最鋒利的刀,都會有生銹的一日­」。梁班子提出四司十五局,若政策有決失,政黨才直斥其是非,尤­其是「孕婦雙非問題」,總好過讓巿民呆等政策,望穿秋水。
最重要想現任及準議員謹記,「先天下之憂而憂」!


一名小市民
我也只是一名小市,前年辯論後才留意政治,我原本以為拉布目的是拉到立法會期完都未拉完就可以變相反對,謝謝你video指出我的無知.(真心的)

還有一直都不認為人民力量的被所指的"暴力"有錯,是遊戲規則造成的.有一句說話希望你用得著,我當然希望你可以參與立法會會議,當有保皇黨(even掠窒疫)再指他們的行為沒有文化時,可回一句"當特首及議員往往答非所問也不見得有文化".

最後想說出我的請求,
我是一名男性,有點認為香港法例太偏頗女性,若有關非禮事件惹上官非的話我相信會是男性吃虧,當然我也是少數敢言臭罵女人的人,希望你或人民力量會為男性曾取權益.
坦白說我是一名同志,所以亦希 望你會支持同性婚姻與性傾向歧視立法(當然我知道只得你也做不了甚麼)

還有想告知一些有關紀律部隊的事情,就是警察,他們簡直浪費公帑,有警察告知我若當值報案室可以是三個警察當值與工作,另外三個在上班的睡覺,可能若兩小時後調換;巡更的話會有甚麼"搭好天地線",若沒有大事發生可以有"竇"讓他們休息幾小時;這都是他們全行都知的"不成文慣例",公務員竟然還加人工.
霍生不開會可以成為不依靠家財的中產,警察可以"hea做"還有人工家,我認為不太應該.



KYChanAlbert
很喜歡 Erica 在 video 13 分 52 秒 (13:52) 之後那幾句說話:「............這不是政治,到最後­所有的事物,都是人性而已;不是什麼黨,什麼派,什麼政治,真是­人性而已 ...........」。
我六十歲了,記得自己在八、九歲時,我的祖父 (他是一位古文老師) 教了我一篇 「朱柏廬先生的治家格言」(大約五百字),其中有說到 "一粥一飯,當思來處不易;半絲半縷,恆念物力維艱。"
我相信這幾句,很多人也聽過。
另外格言又有教到 "毋恃勢力而凌逼孤寡,勿貪口腹而恣殺生禽。"
就是教導小孩子「仁」的觀念,這就是國民教育了。
如果將這篇「治家格言」放在小學生的中文課程之內,老師盡心講解­,而小學生又做到完全明白理解「治家格言」的含意,能夠跟著遵從­,長大後,他也差不多可以達到一個公民 (citizen) 的標準了。教育局也實在不必增加那些所謂「愛國教育」、「公民教­育」了。
Erica, Good Video, 繼續努力!
(29.7.2012)




一個中五學生的心聲 (支持你的Kriste)
Erica,
你好!我是一個十七歲的中五學生。唔知你有無時間聽我講幾句野呢?:)

之前出於好奇click入了你的政治bb班。好多野以前聽過(e.g功能組別,拉布),報紙聽過,通識科講過,但就是沒有人詳細解釋,所以還是不懂。作為學生,最緊要就是考好DSE ,又點會得閒理政治?!但原來好多basic野,你唔講我真系唔知。我相信我唔知的,全港九成學生一樣唔知。

看完最大感想是,原來保皇黨一塊banner已經可以騙到我而你地一班有heart的人做到日夜顛倒,叫到聲嘶力歇卻永遠只有一小堆人聽到,因為大家連立法會,香港D黨派都唔知。

其實你講ge野wiki一search就有,我並不是欣賞你精闢的見解,而是欣賞你看到我地的需要,看到親口同大家解釋的需要。於是好有heart地拍了video,做了資料整合。老實講,對於唔熟政治的人來說,毓民真系好激!激到我地都唔想理,覺得政治好複雜好麻煩。 所以你唔解釋,我都唔知道原來他的'激'系因為感到心痛,感到不忿。

我好欣賞你,欣賞你不平則鳴。我相信做美容生活會開心D舒服D,但你都一定系覺得看不過眼,所以開始踏上政治之路。
希望你繼續為政治做一個平易近人的presentation! 我相信present得好,將來做咩都會事半功倍!就好似一個紅左ge藝人,只要上電視講句我要開演唱會就會自動爆滿 :P

加油加油!


butterfrancol
ERICA希望你POST更多呢類VIDEO
我係廿零歲人一直對社會事務自問唔熱心以前投票都懶
可能有一部分廿零歲既人 關心既野未必關社會同政治事
睇完你呢堆VIDEO之後 的確激起我覺得起碼要為自己出返分力 保衛根本屬於自己既野
SUPPORT YOU!


Christina Chan
Erica 您好,

(雖然您未必記得我) 我在YOUTUBE訂閱你的CHANNEL 已經好幾年喇, 由你開始有綠粉, 仲要出黎交收開始 我已經好支持你 (我就係DEPOSIT差20蚊, 要見面先比返果個) (& 美白精華果個救生員) 我係您O既忠實FANS黎架.

由SKINCARES開始, 你幫左我D皮膚好多...直到最近我知道你要參選立法會, 睇左你的政治BB班, 開始由一個政治冷感的人 轉變到 會留意身邊的事. 我知道你為左9月9日O既選舉而好勞碌, 我可以幫到你O既唔多, 因為我只得一票.

不過, 今日我已經同曬我D學生家長講, 建議佢地投票比人民力量!! 我好多學生家長都應承左我會投比你地! (同埋好多家長都有留意你) 我知道你行緊一條好難行O既路, 不過, 我希望你唔好放棄!! 因為其實好多好多好多人都係等緊你為我地出聲. 如果唔係你, 我地真係唔知道原來香港已經黑暗到呢個地步!!你要加油, 我地O既未來就靠曬你架喇!!!!

忠實FANS上

Bethney

Hi Erica
i have been following your youtube for a long time. Initially, you inspired me to make Youtube videos online. At first I was afraid, afraid of showing myself on camera and afraid of the hate. But the way you handled it made me admire your courage and I began to believe I could have the courage too. My Youtube channel didn't last long, but I wouldn't be the person I am without that experience, and without you as a role model.

I visited your shop once when I went back to HK, met you, and you were one of the nicest people I have ever met. Very genuine and helpful, and I was inspired once more to become a better person.

Then, I saw your campaigns on FB. I had no knowledge or interest in Hong Kong politics as I have been living in London since I was a child. Watching your campaigns fighting for the freedom of Hong Kong citizens has inspired me. I just want to thank you for sacrificing so much for our freedom. My whole family lives in the New Territories and I will definitely encourage them to vote for you. You have made me realize that, things that don't affect me personally, are still important and essential to know about, to learn about and to fight for. Although at present I am still learning about HK politics and digging deeper about all the recent events, I just wanted to say, thank you for your inspiring messages. Not just what you say, but the things you have done. Very admirable  
Best of luck!

Warmest,
Bethney


Sally Kam
呢排默默追看袁彌明既短片,因為佢教識我好多政治既野,對於我呢個政治白痴,佢簡直係我既班主任.

5 則留言:

匿名 說...

Erica 加油,從綠粉開始所有美容產品及化妝短片都幫助我不少,如今香港的民主及下一代的希望都靠你們了。
感謝你對香港的付出,走如此艱巨的路為我們發聲,作為新界東選民,我會投你一票!而且我會建議我的家人同學同事朋友都投人民力量一票!加油呀!丷!

匿名 說...

Erica,看過人力幾場論壇,完全沒提你們是抵抗狼振英的最堅實部對,而這是市民最buy的,有47%人反對他任特首,呢d票夠晒我地食啦,請考慮。攻擊別人不是不好,但未必很多人受落,反而覺得以守轉攻才最令人入腦。By the way,今天把一張會投龐愛蘭的票轉過來,一張勞永樂的票轉過來,都是很困難的,但我做到了,繼續努力^.^

匿名 說...

其實我好喜歡你,想幫手做義工,但發覺拉票比派傳單更實際,所以選擇每天打電話,想與你分享。幫你和醫生拉票真係好易,我只要說你地係我朋友,一定要幫幫手就攪掂。另外發現,幾乎全部人都反梁振英的,但我唔講他們不知道你們是反得最勁的,以為是公民黨。還有,就是愛護動物權益,這裡很多女性票,可否用傳單或拍片講講,可以幫助拉票之用。

匿名 說...

我是Christine,住在北角的八十後女仔
作為港島選民,我投人民力量一票

北角區長期被無恥的民建聯佔領.而且有大量大陸人居住.這些保皇黨本身沒有個人意志,凡事只順從中共的意向,從他們過往的投票record,便知道他們不是為香港整體利益和市民出發
我真係好討厭民建聯

另外,我偶然見到人民力量的宣傳車經過,但宣傳的力不足
對於我地土生土長的香港人當然明白
對於一些九七後來港定居的大陸人未必明白,被長期冼腦

以下是我的建議
可否改一改宣傳車廣播內容
1.你地為乜來香港定居,為了民主,人權,法治(中共完全沒法律沒民主沒人權嗎?)(中共不是很好嗎?)
2.為何雙非也衝入香港(中共完全不能給于你們安心嗎?)
3.這是不記名投票,中共完全不知你投票給誰
難道你們為了一餐飯,投票給保皇黨民建聯(針對蛇齋餅糭)
4.香港還有下列優點(針對一些搖擺不定的人,以為上太空,奧運金牌多就中共好的人)
冇毒奶粉、冇地溝油、冇蘇丹紅.....
冇金盾、冇綠壩...
冇城管...
冇被綁架、被旅游、被失蹤、被禁固、被自殺、被強拆..
冇各級黨書記、冇官方土皇帝
冇豆腐渣工程
冇李剛
冇任何黨派可以凌架法律
冇任何思想、宗教、學說拑制
冇中宣部


...這是意見,你們俢正後,再廣播
+++++++++++++++++++++++++++++++++



人民力量!加油呀!!!
Erica!加油呀!!!

kakit 說...

袁小姐!你好!好多謝你的〈政治bb班〉節目,我身边朋對政治亳毛認識,包括我啦!自從睇完你個節目,令我對政治更加了解,我已经向朋友推介,我個人覺得你要加大宣傳議會架構,等更多人知道,力能组別係怪胎一定要消滅,由我懂事以來政府都冇講解,學校又冇教,我覺得政府一路對市民隠門怪胎