2012年8月7日

關於新東民調

實不相瞞, 今早往調景嶺的士車上, 想起新東民調結果, 忍不住擔心到落淚. 
司機在倒後鏡看了我好久, 最後居然開口問: "到底你要幾多票先贏倒呀?"
隨便一個的士司機都認得我, 關心我們的選情; 加上我每日落區反應都非常非常好, 我唔相信我同慢必處於民調所指的劣勢!
大家鼓起精神, 唔好自己嚇自己, 繼續一齊努力!! 
上屆民調毓民由起初0.2%到幾個%, 最後實際得票系18.18%. 
送首歌給所有支持者. 這首歌我由5月第一日落區,日日聽, 聽到今日!

Fly away 不管流下多少眼淚

堅持下去的動力還在
Nothing I will be afraid




7 則留言:

匿名 說...

8月7日倒下了但他沒有放棄....真有体育的精神 :)








i am living in HK :)

匿名 說...

加油, 不是住新東, 但會幫你向親戚拉票

匿名 說...

支持你!

匿名 說...

I can't vote because I am living in the US....but my family is living in Sheung Shui (4 votes)...I will ask them to vote and support u!

匿名 說...

吾知講咩好....比心機呀...人力加油!!!

Unknown 說...

加油呀ERICA!!

匿名 說...

我全家都係投你,4票,拉票當然做緊…我一定博盡,對抗土共