2012年8月7日

關於新東民調

實不相瞞, 今早往調景嶺的士車上, 想起新東民調結果, 忍不住擔心到落淚. 
司機在倒後鏡看了我好久, 最後居然開口問: "到底你要幾多票先贏倒呀?"
隨便一個的士司機都認得我, 關心我們的選情; 加上我每日落區反應都非常非常好, 我唔相信我同慢必處於民調所指的劣勢!
大家鼓起精神, 唔好自己嚇自己, 繼續一齊努力!! 
上屆民調毓民由起初0.2%到幾個%, 最後實際得票系18.18%. 
送首歌給所有支持者. 這首歌我由5月第一日落區,日日聽, 聽到今日!

Fly away 不管流下多少眼淚

堅持下去的動力還在
Nothing I will be afraid




7 則留言:

匿名 說...

8月7日倒下了但他沒有放棄....真有体育的精神 :)








i am living in HK :)

匿名 說...

加油, 不是住新東, 但會幫你向親戚拉票

匿名 說...

支持你!

匿名 說...

I can't vote because I am living in the US....but my family is living in Sheung Shui (4 votes)...I will ask them to vote and support u!

匿名 說...

吾知講咩好....比心機呀...人力加油!!!

Jil Ting 說...

加油呀ERICA!!

匿名 說...

我全家都係投你,4票,拉票當然做緊…我一定博盡,對抗土共