2009年7月17日

大娛樂家-(第57集)


**呀一扮o靚模夾胸。我病到跌watt。


2009-07-15

主持人: 蕭定一, 袁彌明
主題: 大娛樂家-(第57集)
BT 高速下載 ( ? )
舒淇,馮德倫幽會斷正 / 阿Sa做金牌太子妃 / o靚模爆書展 線上收聽
HTTP下載

薛芷倫病重入養和 / 梁詠琪男友求婚 線上收聽
HTTP下載

6 則留言:

Unknown 說...

Erica 你好!
其實我呢個post同你呢次個"大娛樂家"係無關架,但因為ELLE 嗰度不接受新用戶登記所以我留唔到言比你,先喺呢度留,唔好意思...
今日我上 AnthonG 買左 Uberzinc 同 JI 隻防曬粉啦!我想問下係咪兩隻都可以搽埋眼?(因為我都唔知眼可以用咩黎防曬) 另外,我睇你教化淡妝o既片裏面用左Synergie Minerals的礦物粉底,JI 同佢可唔可以係同一功效?
今日我上 AnthonG 時搵唔到你話搽身o既礦物粉呢,希望你下次再介紹下啦!THX!!:loveliness:

p.s: 我用緊你介紹o既 AD+ 泡泡,真係好好用!

匿名 說...

hi erica, elle o個邊留唔到言, 所以o係呢度留, 想問下如果搽暗瘡, 黑頭同埋粉刺, 用AD+ Medicated Acne Spots 好o的定係Botani Rescue Blemish Cream好o的呀? thz~

匿名 說...

erica 做乜今年唔出書 ?

匿名 說...

Book ! What kind ! about make up ! about sporting ... ! about TV ...

:)

匿名 說...

其實我鍾意聽你多過聽愛明
不如叫阿一加你人工
等你多d主持大娛樂家

能能 說...

剛剛呢一集22/7,蕭生一定比愛明激死(為左modle整容問題)

而蕭生都吾弱爆出愛明要減肥廿磅.

好心愛明醒少少...仲有改善下的懶音.