2009年7月15日

107動力@請陳志雲回水

請看4:25。何議員突然彈出~

與陳志雲對質 要求TVB回水專營費

在2009年7月14日晚上廣管局在禮頓山社區會堂舉行的公聽會,107動力帶同「請 曾蔭權慳D」和「公開競投免費電視頻道」字牌,到場表達意見,惟在個多小時的發問時段 皆未能發言,最後107動力召集人何民傑持舉牌到台上與陳志雲對質,何民傑批評:「為 何陳志雲早前與邱騰華一起到超市做膠袋Show?是不是有違新聞篇採獨立?TVB多年 來賺錢,但卻一分毫專營費都不用付,以過去應付的專營費計算,TVB正欠納稅人過億元 ,應該立即回水!」

6 則留言:

陳大文部落 說...

我偶像陳志暈不愧為一位偉大嘅....演說家。

107 動力果招夠毒,我睇到阿志暈哥當堂有一個 moment O 左嘴,有冷汗嘅反應...

陳大文部落 說...

(聲音清晰版)藝人袁彌明 Erica 廣管局公聽會後接受訪問 HQ ( 15 分鐘後 youtube )

http://www.youtube.com/watch?v=edqMTTEdNt4


發問抽唔中,特登唔俾你問嗟我覺得...

k 說...

Chan Chi Wun kept has cool, but just.
He looked more like a puppet and if so the question of who the master is remains.

Erica, you are an insider and do you think that is ballocks and he is just a good actor?

polpo 說...

亞視廢就廢LA,成日搵籍口,好心佢地咁得閒就拍下劇LA

匿名 說...

點解會甘既?澳門可以睇到幾十個免費台~~遍佈世界各地,香港只有2個?

匿名 說...

大師是辯論高手。
其實, 他的回覆只要細心想清, 其實充滿漏洞。但一般人不會注意到。

局長和大師是同屆的大學同學, 都是港大BA, 他們早就認識。恐怕是兩人也沒想到"幫下手", 會變成被人攻擊的地方。