2009年4月26日

預祝www.ericayuen.com 瀏覽人數過一百萬

感覺像自己宣布自己生日一樣肉麻。

oh well, 高興的事不怕肉麻!!

=D

20 則留言:

STL 說...

恭喜恭喜呀!ERICA,
有冇睇農fu小儀嬉...
葉翠翠比人玩到死...笑死我

匿名 說...

add oil

陳大文部落 說...

瀏覽人數超過一百萬....

係時候上志雲飯局喇 ~~~~~~~

好嘢!

匿名 說...

Re STL:

Erica一定答你
呢d節目佢唔會睇..哈

匿名 說...

Thanks , thanks , thanks......


:)

匿名 說...

Erica 你真係要睇下果個羽翹介紹d make up viedo ... 真係好難頂 唔知佢係度騷野 定係教人野 ...
真係 係人都可以教 make up ..... 傻嫁
我覺得你教得實用好多lor ... 佢真係好姣
http://youtubehk.blogspot.com/2009/04/ava-big-eye-make-up.html

匿名 說...

我都有睇羽翹介紹既MAKE up, 我話佢亂咁"UP"就真, 介紹eye cream 佢話olay好, 仲話便貴冇分別, 點會呀, 咁d貴野咪等"摺"?!

2005mhk18@gmail.com 說...

你有心機看完整段片,比個“lak”你。

Unknown 說...

Very good. We expect the same to your http://elle.com.hk/erica

joyzzzz 說...

我覺得佢比人玩都可以玩得假過人,以前愚樂I LOVE U又係咁,我諗佢都知比人玩啦...扮無知-0-

匿名 說...

最好笑係葉翠翠坐屎塔個度..
超好笑!

陳大文部落 說...

過左 1000000 visitors 喇.....

陳志暈好快打俾你 ~~~~

梵影 說...

羽翹係蕭定一ge藝人,你地甘講咪即係迫袁彌明得罪人=.="

DC 說...

Congratz! :)

over 1 million hit!

Let's do this again when it hits 2 million :)

Kit 說...

Congratulations dear Erica~You deserve it~^^

p.s.I'll buy a new pc today~^^

Leona 說...

Over 1,000,000 hits!

Congrats!

:)

匿名 說...

點解你另外美容個blog留唔到言-,-
成日話我打錯驗證碼
一係就話出錯
一係就話要登入-,-

講返先
超正喎AD+枝精華
我前幾日生日,我朋友又咁岩送左呢枝野俾我
不過我一直冇開黎用,反正又冇瘡
睇完你個video即刻拎黎搽黑頭同暗粒
夫妻宮個位d暗粒全部唔見哂平哂,超神奇:funk:
個鼻d黑頭浮哂,輕輕力一"支"全部出哂黎
勁好用既product:victory: 我仲以為只係可以要黎搽豆,原來去黑頭暗粒咁正:'(

匿名 說...

陳大文,

那是瀏覽次數, 不是瀏覽人數,
果100萬你起碼佔一萬幾千

匿名 說...

加油呀,我都有睇開你個elle.com.hk/erica

你好像是愈來愈靚了!

陳大文部落 說...

6:01 下午, 五月 03, 2009 匿名:

咦?又激脹法? 無所謂啦 ~

咁你又估計錯誤喇,其實 erica 個 blog 我唔係日日睇日日 click,睇得最多嘅係娛記,知無?