2009年2月5日

2/7 (Sunday) 9:30pm @ATV

生活著數台:情人節特輯

it's gonna be really funny, you guys've got to watch!!

10 則留言:

匿名 說...

ATV nice!

匿名 說...

Today is 2月6日(星期五)19 C77%

:)

joyzzzz 說...

比elle blog 激死!!想留個言o者...係咁話我登入錯誤!!貼黎呢邊先...XD
"
今日岩岩拎完sample試左,要試過幾次先有comment,不過有d唔慣無泡~~
個one minute pack真係好勁,洗既時侯好似有d野洗唔走咁,之後塊面好firm!!但係岩岩洗完唔可以太大表情,因為我抹面後眉間出現左條紋@@btw,多謝erica今日留低解答左我地咁多問題!你真係好好人,又好靚,真不能相信以前劇集中既你,係我地見到既erica!!:Q "

2005mhk18@gmail.com 說...

一定要檫到有泡先得架!加多少少水!

匿名 說...

atv news !
go ! go ! go !


:)

匿名 說...

grammar mistake!!

匿名 說...

我一定看!

匿名 說...

interesting!
but Welcome welcome is play now on TVB

匿名 說...

我錯過左, 請問會唔會在數碼頻道重播?

Kit 說...

Erica,我尋晚睇左ATV,你好可愛啊,成日撒嬌哈哈~~


p.s.我頭先落我樓下間mannings,見你推介果支loreal金色雙頭mascara
特价$89.9(原价$12X),in case你得閒經過可以望下,不過唔知係咪間間
都有特价......