2009年1月22日

ELLE 美容分享會

日期:

OO九年二月二十一日(星期六)

時間:

下午六時至八時

@Epoch near Pacific Place 3

Click ELLE 美容分享會 to sign up

3 則留言:

匿名 說...

袁彌明誓神劈願
與崔建邦劃清界線

29/09/2007

袁彌明因曾暗指葉翠翠整容,令兩人傳不和,不過近日有傳因崔建邦追求袁彌明不遂而向陳志雲篤背脊,令對方遭雪藏。前晚葉翠翠、胡杏兒及曹敏莉一同出席《Kookai 07秋冬活動》時,依然力撐曾傳不和的袁彌明:「大家係同組,係好拍檔,我唔信呢報道,而且都冇見到佢眉來眼去。」而袁彌明則舉起三隻手指發誓與崔建邦沒有關係,又表明不會喜歡不夠六呎的男孩子。對於翠翠力撐她,她驚訝地說:「咁好呀!」

Erica,原來你同過崔建邦傳緋聞嫁..真係笑左一下..咁佢真實有冇追過你?

Kit 說...

我果日約左friends啊唔可以放飛機,同埋驚見到Erica興奮到唔知講咩好,所以今次都係留返個位俾其他sis先啦,
下次如果再有機會我時間又許可,我實會報名去既,因為好想見到Erica真人同埋同她影相啊~~^^
祝你地呢次分享會 can be smoothly& sucessfully held,各位sis去完之后個個都越黎越靚啦~~^^

匿名 說...

我已sign up 咗, 不過唔知有冇位呢... 希望有啦

esther