2009年1月1日

《空姐的行李篋》出版了!!!


《空姐的行李篋》于各大書局有售。

以下是我為Elaine寫的序

Elaine,教我怎樣寫

兩個80年秋冬天出生的女人,都喜歡寫,都有開blog,兩個blog的瀏覽人數都達七十多萬。問題是,我是公眾人物,她是匿名作家,即時給比下去。但不要緊,因為我對她的評價就只有一個字:勁。

勁在Elaine的文字令人一看上癮,
令人神心地每天click入,查看新內容。神心是因為每篇簡短的文字都像送給讀者的小禮物,標題是包裝紙。看過標題,以為略知內裡乾坤;閱讀內文時不是惹我哈哈大笑就是像幫我的心抓癢,驚喜程度次次滿分。

我想學你,繪形繪色的寫:
“穿著4寸高跟鞋追巴士也難不到我,但最後,卻栽在一名應該拿去批鬥改造的內地女同胞手上。
當我蹲下身彎著腰在galley replenish A cart,冷不防一名穿著粗跟皮鞋的女同胞,以為自己是跨欄王子劉翔,竟然跨過我的背部走過去。”

我想學你,詩情畫意的寫
“悄悄的我媽飛走了,
要三個月後才回來;
她揮一揮衣袖,
帶走了我那粉紅COACH手袋。”

我想學你,吹你不漲的寫:
“明明鼻水長流腰傷作痛,喝下它就會好。
Moet是最好的藥。”

若說我罵人狠毒,Elaine就是陰毒,不信?請看這篇:
“看過友人替女友拍下的nude,我在想,假如世上只死剩兩種女人... ...
A) 身材誇啦啦,個樣挑那媽。
B) 身材挑那媽,個樣誇啦啦。
你會怎揀 ?”

創意無限,卻真誠的可以。一時粗坯,一時溫柔;一時幽默,一時傷感。都說女人是複雜的動物,不就在Elaine身上體驗最深。

個個女人都煩感情、減肥;個個女人都enjoy clubbing、shopping;但沒有一個女人像Elaine,煩得這么抵死,enjoy得這么過癮。

http://petitelaine.blogspot.com/














6 則留言:

陳大文部落 說...

A) 身材誇啦啦,個樣挑那媽。
B) 身材挑那媽,個樣誇啦啦。



如果我揀,我會揀身材同樣貌都挑那媽嘅,因為香港地做事講求效率,咁樣可以一次過挑那媽,正所謂「一set過」,一氣呵成,一條龍有晒配套嘅。


由於樣貌同身材都誇啦啦嘅女士,唔係無,不過難度高啲,所以不如就揀 Full Set 挑那媽喇。

成本平啲嘛話晒都 ~~

匿名 說...

Oh! very good! flying over the world !

shizuoka2002 說...

大文兄:

我一定揀:B)身材挑那媽,個樣誇啦啦。

希望你知道點解要咁揀~~~~~~:P

Daniel.

shizuoka2002 說...

彌明:

如果夠膽學月光小傻豬玩粗口,就會有突破~~~~~~:P

P.S.夠擺橫,勁鍾意~~~~~~:)

我繼續低頭看八卦雜誌,但心裡講了一句:「你老味,食飽死返上屋企發你個春秋大夢啦,訓訓下就會有條仔買埋外賣送上門o架啦。」

陳大文部落 說...

講真,如果真係我個人喜好,我寧願揀「身材誇啦啦,個樣挑那媽」。有原因的。


個樣挑那媽,或何謂靚女,老土又事實講句,真是人人標準不同。因為香港男人眼中的「靚女」,標準有時會很奇怪,包括「乖乖小天使 Pure ~~」會一律稱為靚女。

回說正題,身材身型好,著咩衫都有型有款,有形態吸引力,身材 fit 的女人,也無需穿名貴時裝,可以容易締造美態。


你叫一個大佬 4呎8 高 +可樂腳 + 頭大身細 + 腰短 + 豪華臀 + Iron Man 巨臂 + 30A cup 胸 或者 瘦到純白火柴人,著乜都無用啦。( 就算唔著都無用...)

樣貌? 時代進步無有怕,可以執執佢,大有大執,細有細執,有得改良嘅。

但身高係無得改,改身材又辛苦,改得呢樣又要果樣,好煩的。

而且配合好的化妝技巧,點都唔會醜得去邊,除非天生異品。

shizuoka2002 說...

大文兄:

我諗得好簡單,就係喺公共地方自己都可以享用另一半美貌,但身材就......:P

Daniel.