2009年1月28日

非誠勿擾


上映日數:29日
上映院數:2
票房:115萬

導演:馮小剛
內地票房:早過了3.4億

港人看電影的品味令人震驚且無奈。

難得出現一套寫實不胡鬧,浪漫不肉麻,道出溫情,教人窩心的愛情小品,票房竟如此慘淡。

《非誠勿擾》是否好看得令人拍案叫絕?不是。但是我實在太久沒有看過一套不令我想作嘔的中文愛情小品。《非誠勿擾》讓我看得舒服,劇本也讓人對愛情有所啓發。

反觀港產愛情喜劇今年一直困死在夸張的表情、胡鬧的劇情裡,完全擺脫不來,甚至是不能自拔了。

電影《絕代雙驕》就是一個很好的例子,完完全全地展現了港產喜劇的“風格”,那種令人作舌的“喜悅”。

16 則留言:

匿名 說...

百幾萬票房,是得一間戲院,因為全港得油麻地百老匯有得做。所以一間戲院有如此票房,其實是很厲害。

陳大文部落 說...

咦,乜呢套戲得一間戲院有得做,已經變成『 Art Film』嗱?

咁又係嘅,淨係個男主角,嘩咁嘅款(根據香港標準),真係免費都唔睇啦( 又係根據香港標準 )。

男主角成個阿叔咁,女主角輸皮,係都睇『動慢瑪姬』啦。

絕代雙嬌?唔止,都未夠『精裝追女仔 1234567 集』咁香港 feel 啦。

呢套戲有過百萬票房,俾多你喇,賺晒添喇...真係。

匿名 說...

今天看了,很有意思. 沒有激情,沒有驚濤駭浪, 劇情/演員/演技淡淡的, 很舒服. 好久沒有看過這些有水準的小品式愛情電影.

"在文明薪火相傳的背後,是分歧.分歧解決不了,就有悲劇.現今最可貴的的是甚麼? 和諧!"

聶秀康 說...

馮小剛的"手機"較好看葛優那時好看些,今次就真大叔feel,難怪笑笑揀吾落手.
套戲講婚外情之迷戀其實香港可以拍得更好更貼近事實,不竟真是小眾口味!
我也是昨天才看...

黃世澤 Martin Oei 說...

小弟在一個月前連寫兩篇談《非誠勿擾》,這套片可以很政治這樣解讀,當然我的解讀手法,是有一定中國民情研究做底。但香港這幾年看戲品味,認真吾不欲觀之。

http://martinoei.wordpress.com/2008/12/29/一套電影,兩套解讀/

http://martinoei.wordpress.com/2008/12/28/清算過去,迎接未來/

Josekin 說...

I liked the movie, with a very short review because I was distracted by the guy sitting next to me...

http://josekin.blogspot.com/2009/01/movie-experience-review.html

It's a very simple movie with a somewhat sophisticated message if you are willing to use the brain. To be honest, I don't think many do. They laugh at the process, cry at the near end, and have a sigh of relief when she survived. Such is the demand for such movies.

匿名 說...

票房:115萬?
都係供求嘅問題姐,唔雖要咁出奇吖
自己鍾意咪OK囉@@

匿名 說...

還以為你只懂看葉問這些垃圾片

此片以葉問為片名,但扭曲史實,流於表面化鼓吹民族主義,擺到明係一套失實的傳紀片,你竟然讚此片?

匿名 說...

學會RESPECT啦唉...

你都識講港產喜劇呀MA, LEE D咪港產特色LOR (家有囍事O個TYPE都係咁GA),個個地方都有唔同LOCAL FEATURES/CULTURAL BACKGROUND GA MA, 點可以咁ARBITRARY話鐘意港產喜劇就係冇質素冇TASTE 呢? 有文藝有港產喜劇先多元MA. 你讚一部戲時係唔需要踩其他影片GA.

不過你唔明GA LA, 成日站係高地以為自己SACRED, ABOVE ALL, 你都係靠踩人先上位JEI...TO BE POLITCALLY CORRECT, 係踩左人都上唔到位.

Unknown 說...

一開始得油麻地百老匯, 但後來 嘉禾 & the grand 都有加做,仲以為收得好tim... 只得百多萬...﹖

除了看得舒服外,最喜歡當中的對白及葛優角色個性,簡單直接 & 頗惹笑的~~

可惜,推薦給友人時,聽到葛優便是誰來的﹖聽到舒小姐便 =_= ...

Unknown 說...

"絕代"點睇都不算愛情片."非誠"真係唔識欣賞, sorry.

匿名 說...

如果你對呢種小品有興趣,而題材相近的,有幾年劉若英拍過一套"徵婚啟示",我覺得戲內奶茶真係好出色,
我唔知"非"好唔好睇(因為唔打算睇),但如果有朋友睇過哂兩套,可以比較一下嗎??
stephenson11

匿名 說...

Hey I want to tell you that you got wrong words 作舌 << it should be 咋舌, right?

匿名 說...

裡面講什麼叫"一見鍾意"很準確.哈哈.

匿名 說...

maybe i'm just shallow.

the main actor (葛優), a hairless middle-aged male, made it hard for me to focus on the story!

vicki~

匿名 說...

對白好有哲學性質,啟發人生的一些問題。

可能比較冷門,但是一套相當不錯的電影:
Temple Grandin
http://en.wikipedia.org/wiki/Temple_Grandin_%28film%29

有時間看看。