2008年7月14日

袁 彌 明 讚 JJ樣 靚 身 材 好











<蘋果日報> 袁 彌 明 昨 日 穿 上 比 堅 尼 在 西 九 龍 中 心 宣 傳 PS3 , 同 場 寇 鴻 萍 的 20 歲 女 兒 唐 貝 詩 則 穿 上 小 背 心 和 熱 褲 , 同 樣 性 感 。 袁 彌 明 落 台 親 近 圍 觀 拍 友 時 , 即 時 圍 上 沙 灘 巾 , 她 謂 不 覺 得 蝕 底 , 她 說 : 「 上 台 都 OK , 落 台 我 都 要 披 一 披 , 我 34 吋 hip 唔 算 大 , 但 好 多 泳 衣 設 計 都 包 唔 晒 個 pat pat 。 」 她 又 謂 沒 有 走 光 , 故 不 怕 拍 友 近 距 離 狂 影 。

睇 好 JJ


袁 彌 明 的 新 作 原 在 本 書 展 推 出 , 但 現 已 搶 閘 面 世 , 她 更 即 時 品 評 今 年 書 展 出 書 的 女 星 , 她 揚 言 最 看 好 賈 曉 晨 ( JJ ) , 她 說 : 「 JJ 個 樣 又 靚 , 身 材 又 好 。 Hotcha 唔 多 靚 , 不 過 三 個 企 埋 一 齊 就 有 睇 頭 。 Theresa ( 傅 穎 ) 好 有 日 本 妹 feel , 樣 靚 但 身 材 差 少 少 , 我 唔 覺 佢 整 容 。 Tanya 身 材 好 , 但 知 名 度 唔 夠 。 」 唐 貝 詩 則 自 言 未 夠 靚 出 寫 真 集 , 她 說 : 「 我 都 唔 夠 靚 , 同 埋 至 少 要 減 多 五 磅 啦 。 」

採 訪 : 梁 錦 雯   攝 影 : 仇 志 德

5 則留言:

shizuoka2002 說...

彌明:

至於下本書呢......

試下用批判傳統社會學的角度寫政論啦,政府成日講得咁美好呀啦:)

Daniel.

Unknown 說...

好欣賞你的膽量, 我好憎香港宜家好多藝人, 根本乜都唔敢講, 成日怕得罪北京, 怕得罪香港政府, 怕得罪大商家大老闆

況且你係自由身, 有碗話碗, 有碟話碟吧!

Unknown 說...

仲有我記得你唔知邊文話你睇壹傳媒的資訊, 呢個簡直係香港現今一面倒吹北風的情況下, 難得會願意公開講自己係睇北京唔喜歡的傳媒

我都係支持壹傳媒的, 當明報都一路路步向親共之時, 只有壹傳媒仲能講出真相

匿名 說...

PS 3 very HIT !!!

匿名 說...

Don't be so humble Erica,
you're smart, sexy and hot.
If you have a pictorial, I will be the 1st to buy one.
Support you!