2008年7月24日

投了什麽資

1)on-going澳幣收息
這幾天美金升,澳幣跌,所以暫時手頭上所有澳幣會繼續存在澳幣戶口,繼續收息,短期不作兌換。

2)今天買了一些金
美金升,令金價跌了不少。估計2個星期內,905-910會是最低位。

3)今天買0533.HK金利來集團
昨天聽了孫柏文推介,買少少啰....
(無知的投資者)





14 則留言:

匿名 說...

如加州教師退休金因良心完故,從不投資軍火或煙草公司股票。對金利來亦應如是,曾老先生真的很令人討厭。不說這筆金利來家下話事人,見得最多係娛樂版.

其實,美股好多好野可似C幾日由13元升到20.C今日的yeild都有6.x
有點$$$可consider Amazon in long run.oyjcg

黃世澤 Martin Oei 說...

我不建議你金利來,一來是投資良心問題,二來以我做製衣的看法,金利來這類低不成高不就的品牌,利潤和前景都是大問號。

篤篤篤撐 說...

買金利來 ?支持曾人大 ?

哼!

匿名 說...

Amazon一開市升了13%

匿名 說...

肥佬孫咁樣害你呀?

匿名 說...

金利來 ?! 賺硬都唔買呀,發癲都係甘話架啦啦隊!

屍屍 

陳大文部落 說...

買【金利來】之前,熱下身先:


http://hk.youtube.com/watch?v=VPyexzX8VJY&feature=related



如果贏了股票,看以下:

http://hk.youtube.com/watch?v=F0KQthDNOfU&feature=related

2005mhk18@gmail.com 說...

haha come on la...
they do a lot of properties rental nowadays...!!
its PE is low, cash flow is adaquate, dividend is attractive.
show some support Ho Wor!

陳大文部落 說...

現在是看奧運後的地產市道如何。而且 2008 下半年人民幣可能保持升值,金利來有可能受惠於此 ( <---希望 )


PS : 暫時手頭上所有澳幣會繼續存在澳幣戶口,繼續收息...

>>> Well....我都係咁話,食住息先,前幾日做好晒喇,零風險。



review 2007 Dec <---斜紋代表細心

於回顧年度集團物業投資業務繼續表現良好,受惠於年內人民幣升值,及國內和香港穩定的物業市況,集團於年底錄得的投資物業公平價值收益達95,006,000港元,而去年該收益則為60,283,000港元。

租務方面,年內租金收入達88,756,000港元,較去年大幅上升43%。

匿名 說...

每當想到買老實商人棋下藝人的CD/電影/演唱會的產品是為其洗黑錢時,立即乜興趣都無。金利來當然無老實商人禁extreme,但諗起曾憲梓的咀臉,真係買唔落手。

匿名 說...

你沒有聽過孫柏文的一注獨買和黃的故事,唉
孫柏文仲公開認錯,所以現在我對他的提供有保留,但上年年尾他在cafe中講次按都算ok,才有些反底現象。

匿名 說...

"金利來",,,既唔係龍頭,,,公司又唔係多元化經營,,,熊市買的話,,,唔好長揸law,,,一個月,,,得就得,,,唔得就算,,,唔好同佢過世ar!!!

篤篤篤撐 說...

事實上, 由2006年開始, quamnet 已經叫人買金利來,
當時睇過佢d 資料, 覺得幾抵買
不過諗起曾人大, 好難買得落手。

正如因為李鵬, 我唔會買中港電力、華能 (e+李小鵬好似調左)

呢d o甘既股票, 你又唔會訓身家, 賺得幾多 ?何必為左果10萬8萬, 惹得一身塵埃 ?

匿名 說...

你老板蕭定一,炒股炒到發達三四次,你唔走去問佢 tips,反而聽一個從來未發過達的肥仔意見,你係咪有病呀?

炒股唔係好似c9聽 tips 就得,你既然話自己好鍾意睇書,有冇睇過炒股相關的書呢?