2008年7月23日

在做什麽

Wednesday
8:30pm 《Money Cafe》@ 有線財經資訊台

11:30pm 《大娛樂家》@ http://hkreporter.com/home.php

Thursday
2:30pm 書展宣傳@天地圖書攤位


最近令我有點後悔的事:
$103堅持不買港交所,要等它跌破$100才買。
(參考最新價:$121.5)

10 則留言:

Gideon 說...

>>最近令我有點後悔的事:
>>$103堅持不買港交所,要等它跌破$100才買。
>>(參考最新價:$121.5)


大家咁話。

shizuoka2002 說...

彌明:

我星期天才去書展呢,可惜:(

港交所?妳認為HK$103堅持不買,點知升咗要後悔嗎?不用呢~~~~~~:P

匿名 說...

hello............
第一次睇你D野..........睇新聞以為你好八,成日博上位.......
不過睇下你D文章先知,原來你咁有墨水.....真係令人改觀....
講返正題,我以後當呢到係社訐,增加我D時事知識........真係唔錯......希望你以後都寫多D中肯又一針見血既交章.......
其實我都重係學生而且.........未見過社會世面,不過比你篇評論現今電視既文章吸引到.......其實你做作家都有潛質

陳大文部落 說...

你在 23-July Money Cafe 的打扮很好,披巾和黑色套裙很配合,不多不少,合體型,簡單而高格調,不論盡,富時代感,但又無須性感。


頭髮的 highlight 也和披巾的顏色很相襯,臉上粉底也和整體配合,妳笑容也控制得好好,大方,優雅。


妳現在的狀態很高。

*******

另外,妳對香港小姐選美的理解很清晰和透徹,反而很少見有參選者或其他人能說出這些重點。

匿名 說...

作為業餘投資者, 呢種後悔心態要戒呀, 因為這種心態, 有機會為你下次做錯決定埋下伏線架。

另外, 看過你今天在money cafe的表現, 不過不失啦, 你唔應該由肥佬孫係咁講, 要好似青姐咁, 搶白下佢先得架, 否則, 你真係會全個節目無野講架。

匿名 說...

Oh! Oh! Oh! I forgot to tell you after ( 005 ) the other will be the HKE , never mind!!! It would be another good one on this week!!!







God Bless China,

Dilman 說...

有時間後悔無買, 不如做多點功課, 下次買其他.

錢係賺唔晒架, Erica!

匿名 說...

彌明:

Looking forward to listend to your show

篤篤篤撐 說...

港交所,如果你信係熊二既話, 遲d大把機會低過100, 唔好後悔。

我反而後悔5.3冇買 #390, 同埋12.x 都唔肯買#1800.......

匿名 說...

How about 14 days to 08082008!!!