2008年7月12日

講得太好

轟 TVB 頒 獎 禮 搞 分 化
吳 鎮 宇 爆 杏 兒 哭 訴 拍 劇 靠 關 係

近 日 在 深 夜 播 映 的 無 劇 《 衝 上 雲 霄 》 中 , 飾 演 Sam 哥 的 吳 鎮 宇 昨 日 凌 晨 為 吳 君 如 主 持 的 電 台 節 目 擔 任 嘉 賓 時 , 批 評 無 現 時 捧 新 人 的 方 法 不 當 , 大 爆 當 年 有 女 演 員 跟 他 哭 訴 拍 劇 不 是 講 演 技 而 是 講 關 係 , 據 悉 此 人 便 是 胡 杏 兒 。 鎮 宇 更 坦 言 不 喜 歡 無 舉 辦 的 台 慶 頒 獎 禮 , 認 為 無 此 舉 擺 明 是 閂 埋 門 分 化 自 己 人 。


近 日 深 夜 重 播 吳 鎮 宇 主 演 、 03 年 首 播 的 《 衝 上 雲 霄 》 , 反 應 熱 烈 , 創 下 無 深 夜 高 收 視 紀 錄 , 平 均 收 視 7 點 , 約 44 萬 觀 眾 捧 場 。 再 次 開 咪 的 吳 君 如 遂 於 昨 日 凌 晨 主 持 的 商 台 節 目 《 嘩 ! 嘩 ! 嘩 ! 打 到 ! 2008 》 , 邀 請 在 《 衝 》 劇 飾 演 Sam 哥 的 鎮 宇 做 嘉 賓 。 二 人 大 談 當 年 在 無 拍 劇 趣 事 外 , 更 狠 批 如 今 電 視 劇 及 演 員 水 準 下 降 。


zoom

吳 鎮 宇 自 爆 當 年 拍 攝 《 衝 上 雲 霄 》 時 , 因 有 演 員 不 熟 讀 對 白 而 給 他 訓 。   劇 照


zoom

吳 君 如 狂 踩 馬 國 明 ( 前 ) 和 徐 子 珊 主 演 的 《 甜 言 蜜 語 》 , 大 彈 一 班 新 人 沒 受 演 技 訓 練 。   劇 照


新 人 缺 演 技 訓 練


zoom

胡 杏 兒 04 年 曾 自 爆 拍 攝 《 衝 》 劇 時 , 因 演 得 不 好 而 落 淚 。   資 料 圖 片

君 如 在 節 目 中 狂 踩 近 日 徐 子 珊 和 馬 國 明 主 演 的 《 甜 言 蜜 語 》 , 指 一 班 新 人 演 技 似 是 業 餘 , 鎮 宇 也 認 為 無 捧 新 人 方 向 錯 誤 , 指 他 們 根 本 沒 有 任 何 演 技 訓 練 。 原 來 當 年 拍 《 衝 》 劇 時 , 鎮 宇 曾 經 訓 示 新 人 , 他 說 : 「 有 次 我 特 登 NG 個 人 30 幾 次 , 話 畀 佢 聽 點 解 唔 熟 讀 對 白 入 , 成 班 人 特 登 侮 辱 佢 。 」
鎮 宇 透 露 拍 攝 該 劇 期 間 , 他 曾 叫 一 個 女 演 員 畀 心 機 做 戲 , 沒 料 到 對 方 竟 喊 起 來 , 她 更 揚 言 現 在 拍 劇 不 是 講 演 技 , 而 是 講 關 係 。 鎮 宇 說 : 「 有 乜 理 由 會 搞 到 咁 ? 乜 仔 仔 女 女 ? 又 搞 個 乜 帝 乜 帝 ( 視 帝 ) , 一 個 電 視 台 閂 埋 門 分 化 自 己 人 。 今 屆 你 , 下 屆 邊 個 , 如 果 佢 我 唔 咪 大 件 事 ? 我 唔 鍾 意 呢 樣 。 」 據 悉 該 女 演 員 便 是 胡 杏 兒 , 她 於 04 年 6 月 接 受 雜 誌 訪 問 時 謂 雖 然 自 小 性 格 較 為 好 勝 不 易 哭 , 但 也 有 例 外 的 時 候 , 她 表 示 拍 攝 《 衝 》 劇 時 曾 因 NG 而 哭 , 當 時 因 為 演 得 不 好 而 NG 了 很 多 次 , 不 知 所 措 的 她 結 果 哭 了 出 來 。


斥 編 劇 水 準 下 降

其 實 當 時 在 《 衝 》 劇 中 , 與 鎮 宇 有 對 手 戲 的 女 演 員 只 得 葉 璇 、 陳 慧 珊 及 胡 杏 兒 , 其 中 他 跟 葉 璇 的 對 手 戲 最 少 , 而 陳 慧 珊 當 時 已 有 多 年 演 戲 經 驗 , 與 鎮 宇 口 中 的 新 人 身 份 有 所 不 同 , 惟 獨 是 新 人 、 又 跟 他 飾 演 情 侶 的 胡 杏 兒 最 合 。 昨 日 記 者 曾 就 鎮 宇 言 論 致 電 杏 兒 了 解 , 但 她 否 認 是 鎮 宇 所 指 的 女 演 員 , 她 說 : 「 個 一 定 唔 係 我 , 拍 劇 點 會 唔 係 靠 演 技 ! 」


另 外 , 鎮 宇 每 次 回 娘 家 拍 劇 , 也 希 望 改 變 現 行 電 視 制 度 , 如 拍 《 衝 》 劇 時 , 他 告 訴 助 理 編 導 說 : 「 我 話 唔 到 , 你 通 告 咁 密 。 佢 話 唔 緊 要 , 我 log 你 ( 行 內 術 語 , 意 指 寫 報 告 ) ! 跟 住 我 又 拆 門 又 掟 垃 圾 桶 , 到 我 ! 好 在 我 係 外 人 , 如 果 我 呢 度 咪 俾 你 恰 ? 」


鎮 宇 最 不 滿 意 是 無 經 常 覺 得 找 藝 人 拍 劇 是 益 了 對 方 : 「 我 同 你 拍 劇 係 畀 面 你 , 唔 係 益 我 promote 我 , 佢 成 日 覺 得 係 益 , 賣 一 次 廣 告 幾 十 萬 , 我 畀 你 日 日 出 街 你 就 賺 成 幾 千 萬 , 但 佢 唔 諗 我 幫 佢 幾 千 萬 ! 又 唔 係 畀 得 錢 多 , 真 係 好 。 」


君 如 又 批 評 電 視 台 編 劇 水 準 下 降 , 如 袁 詠 儀 和 苗 僑 偉 主 演 的 《 疑 情 別 戀 》 對 白 似 廣 播 劇 , 而 《 甜 》 劇 前 晚 一 場 馬 國 明 向 徐 子 珊 示 愛 場 面 , 更 假 到 離 譜 , 她 說 : 「 編 劇 點 編 , 做 個 又 假 , 場 戲 又 假 , 又 唔 新 鮮 又 唔 浪 漫 ! 」
撰 文 : 林 妃

15 則留言:

陳大文部落 說...

毛記高層會話:

『哼!你地班嘢丫,咁唔識撈下話,雪藏晒你地先,你驚我無人咩?嘿嘿!』

........

匿名 說...

我也有看馬國明那場,真的好吾得,照住讀,又無表情,看了也沒有什魔感動,仲又馬國明成個大叔啦,和女角又成個木頭咁,剛好一對
,吳君如沒講錯。

支持吳君如!!!

匿名 說...

其實疑情別戀好好睇
三哥好掂!!

匿名 說...

今日在西九龍中心終於有緣見到你了,見你坐在蕭生隔離同佢密密斟,你真人都幾靚噃!同埋見到你踩住個排球同記者影相,不過小弟生性怕羞,冇同你say hello sorry呀!^^

一切重新開始 說...

我個人認為Erica今次講得十分之好,,雖然我唔係一名正宗電視迷,,但當我每次開著電視睇到兩個電視台既劇集果陣,,真係悶到立即轉台....翡翠台既劇集拍左咁多年永遠都係得兩三個故事,,可以講句今晚做完個腦已經估到後幾集點樣發展,,劇本陳舊毫無新意,,演員演戲講對白仲衰過新聞報導員....本港台更加唔洗講,,外購劇多到手指加腳指都數唔清,,就算係自拍劇都拍埋幾廿年前既故事,,曾經無意中睇左套"火X凰",,睇左十分鐘唔夠已經轉台....或者小弟可能比較鍾意外國劇,,所以每次開電視都係睇明珠台同國際台,,起碼劇情發展較難揣摩,,未到結尾也不知如何發展....情節緊湊說服力強....
我真係祈望兩個電視台既編劇空閒的話多留意外國劇集或者電影,,學習下老套劇情之外既新事物..........

shizuoka2002 說...

彌明:

鎮宇又拆門又掟垃圾桶,我絕對理解.既然食得做戲黎行飯,無可能唔講演技~~~~~~:(

Daniel.

匿名 說...

我認為好多好的编道人才已過了 X 一台!

匿名 說...

我做過無記撰稿,畀個機會我講句公道說話。我曾經同d出色嘅編劇開會腦震盪一番,佢地d idea其實好新,好夠gimmick,又引晒出處又盛咁,但大家笑完開心完,會發覺無一條橋係可以sell畀人,因為無記自我設限太多,呢樣又怕得罪人,個樣又怕得罪人,最後乜都「政治正確」,乜都跟住個「主流價值」走。問題係,普通到一d事實陳述都有限制。有一次,有個節目講到香港污染問題,我個supervisor竟然要我寫「香港空氣不斷改善」!呢d野,好聽d就叫「避重就輕」,難聽d就......

呢類上至創意(包括內容﹑世界觀﹑題材﹑表達方式)下至事實陳述的自我審查,已伴隨住堆填區的臭味瀰漫係整間公司的內外。因此,即使有個神童係韋家輝再世,都唔使旨意再叫秋官掟四個仔落街啦(大時代)。

匿名 說...

To Erica,
Would you tell me why !!!
May be you are very busy from DAY till Night in Kowloon!

匿名 說...

Oh Sorry,不甚同意,鎮宇麻...唉,有時做人都要飲水思源,自己上了岸當然可以這樣說啦.他有否想想當時他新入行時情況都是一樣的啦.嘿嘿..還有,希望他攪定自己的"品行"才說人家啦.現在看重播的"衝"劇,看見他的蛋tart頭飯都食不下焉.

匿名 說...

Today at the Dragon Center why a wear t-shirt fans can enter the Pass Area......and that was not FAIR to the other !!!

匿名 說...

彌明,咩家下仲有人睇電視既咩?

屁屁

Unknown 說...

雖然我覺得無線相比亞視已經好好 (亞視無論劇集, 政治取向等我都好不滿), 但無線呢幾年我覺得越做越差, 除左新聞及資訊節目係仍然做得幾好, 但劇集或遊戲節目, 成日唔係抄橋就係舊調重彈, 同埋我覺得無線綜藝部好小器, 做乜成日唔俾合約藝人去其他電視台喎? 一個有自信的電視台, 根本唔怕合約藝人去左人地個台講說話的, 只不過受訪 o者, 駛乜咁緊張, 當然如果幫人地台拍劇或宣傳就梗係唔得

匿名 說...

沒錯無記近年非但劇集下降, 有時有d 9-5搭8的話題, 令人看見都 "火", (重温at http://singlechris.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1148410

至於, 劇集質素不敢說是否跟導演/監製有關, 個人睇法, 馬國明/徐子珊己不算最差的一群, 很多時能看出他們有誠心喘摩角色盡力做好, 三哥/袁詠儀乃好戲之人怎會不好看. 反之, 真的真的最討厭tvb演員首選胡杏兒, 次則鄭嘉穎&石修, 做了那麼多年戲仍是A/B/C表情, 悶爆+無癮

sapphire~ 說...

還是看明珠/本港台吧~
外國劇集好睇好多囉......
bones和ugly betty是我現時的最愛

星級酒店又做喇~好期待~