2008年7月7日

八 卦 雜 誌 市 場 爭 奪 戰

與 蕭 定 一 主 持 網 台 節 目 《 大 娛 樂 家 》 , 害 我 每 個 星 期 都 要 煲 盡 全 港 八 卦 雜 誌 。
你 問 我 本 身 有 無 睇 ? 都 有 , 始 終 做 這 行 , 又 是 年 輕 人 , 不 能 太 「 out 」 ; 不 過 看 的 是 《 壹 蘋 果 》 全 年 4 、 5 百 蚊 網 上 版 , 每 星 期 click 《 壹 週 》 、 《 忽 周 》 同 《 FACE 》 , 娛 樂 「 知 識 」 已 經 及 格 有 餘 啦 。 《 壹 週 》 星 期 三 見 街 , 星 期 四 上 網 ; 《 忽 周 》 星 期 四 下 午 見 街 , 星 期 五 晚 上 網 。 不 過 有 時 封 面 太 吸 引 , 連 一 日 都 等 不 了 , 還 是 多 給 一 次 現 鈔 , 滿 足 我 八 卦 心 理 之 餘 , 揭 書 沒 有 看 monitor 那 麼 傷 眼 , 「 辦 事 」 時 亦 有 多 本 選 擇 , 何 樂 而 不 為 。


上 期 《 忽 周 》 加 價 3 蚊 , 3 蚊 雖 然 只 是 兩 個 硬 幣 , 不 過 一 算 之 下 升 幅 達 到 25% , 非 同 小 可 。 作 為 讀 者 當 然 要 知 道 有 何 所 值 。 八 卦 料 質 素 依 舊 有 可 觀 和 可 信 性 ; 人 物 專 訪 寫 手 intro 寫 得 精 彩 , closing 寫 得 動 人 ; 「 我 們 的 奧 運 」 有 《 壹 週 》 Book A 水 準 。 原 來 主 書 多 了 一 個 環 節 叫 「 Fresh 」 , 是 扮 靚 休 閒 項 目 , 評 價 為 不 過 不 失 。 建 議 每 期 找 artistes 充 當 model , 這 樣 讀 者 就 可 以 在 專 訪 以 外 看 到 artistes 的 靚 相 。 副 書 《 Me 》 和 《 飲 食 男 女 》 則 保 持 水 準 。 一 書 三 冊 capture 盡 late teens 、 OL 、 師 奶 、 覓 「 食 」 男 , 所 以 銷 量 一 直 為 全 港 雜 誌 第 一 位 。

不 過 有 一 段 時 期 , 《 忽 周 》 和 《 東 地 》 的 銷 量 爭 持 不 下 , 原 因 是 被 《 東 地 》 的 副 書 《 more 》 搶 了 很 多 客 ( 讀 者 和 廣 告 ) 。 當 《 忽 周 》 開 辦 《 Me 》 才 挽 回 劣 勢 。 扮 靚 的 女 人 都 說 《 more 》 比 《 Me 》 好 看 , 不 過 對 不 太 貪 靚 的 我 來 說 , 兩 者 分 別 實 在 不 大 。


其 他 雜 誌 短 評 :

《 FACE 》 對 我 來 說 最 吸 引 的 是 星 座 , 由 台 灣 瑪 法 達 主 理 , 很 準 很 準 , 非 看 不 可 。 Target teenage 潮 人 , 定 位 鮮 明 。

《 東 地 》 八 卦 新 聞 有 偏 幫 成 分 , 不 愛 看 。 好 看 的 是 「 最 索 / 娘 衣 指 數 」 , 和 曹 社 長 撰 寫 的 「 唱 好 娛 樂 圈 」 。 Target OL , 定 位 鮮 明 。

《 東 周 》 八 卦 新 聞 同 樣 有 偏 幫 成 分 。 走 了 高 檔 路 線 後 定 位 好 了 很 多 , 高 檔 是 指 圖 片 跟 的 caption 很 正 經 , 像 《 明 周 》 。 紙 質 和 顏 色 好 , 高 級 的 廣 告 都 放 心 落 稿 。 book A 和 book B 質 素 都 高 。

《 快 周 》 久 不 久 爆 獨 家 娛 樂 勁 料 , 副 書 跟 《 Capital 》 和 《 Jessica 》 , 為 集 團 式 資 源 公 用 。 $13 蚊 , 不 平 不 貴 , 主 書 有 頗 多 專 欄 , 都 OK 啦 。


《 3 周 刊 》 說 真 很 少 買 , 印 象 是 市 場 上 最 沒 有 定 位 的 娛 樂 雜 誌 。

《 明 周 》 自 成 一 格 。 專 欄 和 副 書 吸 引 留 意 社 會 文 化 的 一 群 。

《 壹 週 刊 》 Book A 固 然 是 王 者 , 時 事 財 經 、 評 論 、 人 物 專 訪 、 專 欄 都 是 一 流 。 Book B 料 堅 , 專 訪 寫 手 都 是 王 牌 。 從 創 刊 號 開 始 已 有 鮮 明 的 target : 高 收 入 知 識 分 子 。

小 小 城 市 就 有 八 本 娛 樂 周 刊 , 市 場 已 飽 和 , 甚 至 輕 微 over-competition 。 這 樣 的 情 況 下 最 重 要 的 還 是 市 場 定 位 , 每 期 有 來 自 某 一 類 人 士 帶 來 的 穩 定 的 銷 量 , 針 對 這 類 人 士 的 服 務 和 產 品 會 落 稿 , 這 樣 做 雜 誌 仍 是 有 利 可 圖 。

7 則留言:

匿名 說...

More news is coming on this year! THANKS SO MUCH !

匿名 說...

東周同東地有偏邦成份,
但壹周同忽周人身攻擊的問題好像更為嚴重。

好同意現時娛樂周刊市場已Saturated,不少雜誌為銷量而渲染、炒作帶黃色意味的新聞,這是值得關注的關題。

陳大文部落 說...

妳用 Notebook , right ?

把 display set 為 1024 x 768 ,睇網上報紙、雜誌一流。

睇完 set 番高 pixel 。

至於入廁所....( 辦事 )嘛...無線上網 Notebook 幫唔幫到你? 54G 無線 Router OK。

匿名 說...

嘩, hardsell到...@@

篤篤篤撐 說...

壹周文字一流
以前book a 有陳惜姿, 依家佢走左, 其它人蕭規曹隨, 仍然一流, 但冇左陳小姐既觸角

book b 更加冇得講, 余家強既專訪簡直化腐朽為神奇, 比以前李志豪更出色。而方俊傑既電視節目介紹, 更加出神入化, 搞到全世界都學佢, 可惜論文字論角度, copy cat 真係好肉酸。

即使其它環節, 單文字都可以睇到你眉飛色舞

匿名 說...

http://122.img.pp.sohu.com/images/blog/2008/4/23/1/8/11a16032559.jpg

I would do her too if I have the money.

匿名 說...

葉 翠 翠 、 區 俊 濤 與 陳 美 詩 等 昨 日 出 席 在 中 環 舉 行 的 「 i-Taxi 」啟 播 禮 , 翠 翠 表 示 自 己 經 常 乘 的 士 , 不 過 她 都 打 算 考 車 牌 , 她 說 : 「 以 前 成 日 諗 搭 的 士 平 過 養 車 , 所 以 咁 大 年 紀 都 冇 考 過 車 牌 , 但 依 家 成 日 俾 人 取 笑 , 咪 的 起 心 肝 考 牌 。 」

「 未 收 電 話 騷 擾 」

購 入 兩 個 總 值 3,000 萬 元 的 豪 宅 後 , 問 葉 翠 翠 是 否 要 有 名 車 陪 襯 故 特 意 考 牌 ? 翠 翠 說 : 「 梗 係 唔 係 , 我 都 同 屋 企 人 講 過 , 到 時 都 預 左 會 俾 人 講 。 」

Congradulations!! She is buying new car!! I wonder what she'll be getting?

Erica is going to be sooooo jealous.