2008年7月2日

我不是股神(二)----指數預測

道指
最低:見4位數字
幾時:年底前


恆指
最低:18,000
幾時:年底前


買金買金!

12 則留言:

匿名 說...

erica,可唔可以解釋多少少,我唔係好識,但我都想了解下。點解買金好?

匿名 說...

I agree Gold is a good investment but it has accumulated certain percentage of growth in the recent years. I dont think it is a good strategy to lock down gold as the sole investment but i agree it should be treated as an essential component in your investment portfolio. my 2 cents is buy gold and CNY and may be some AUD/NZD. and oh yes, i rem u mention about buying house in one of ur article, that is a good choice too...

匿名 說...

如果你確實認為這是可行的話
你先現在開始買實金,到年底到18000點時
入幾手盈富基金。這是一個不錯的方法

但我先幫你一下投資上觀點改正,今年應是買賣樓超賺,但已經是水尾,接貨太危啦,但投資方面,你先要推測加息週期何時到,因為當加息周期之前,在樓市會出現最後一浪升潮後,便告做市騙人入局的情況,加息和通脹,兩管之下,股票會回升,到時會慢慢可以回到25000點,你就可收穫離埸。

下年在未加息但已經通賬會情況,會增加下年的Financial report的盈利,是有利做市
注意這個不是我說的收穫期,真的收穫期是通脹的兩年後,所以買股票上18000或以下 16000 14000 都是佷好的入市時機。最好分級入市。

18000 20%stock & 80% cash/gold
16000 40%stock & 60% cash/gold
14000 60%stock & 40% cash/gold

黃世澤 Martin Oei 說...

我某程度上同意Erica的意見,雖然黃金產量不斷增加,而在工業用途減少(不過情況比銀好,菲林不用銀帶來傷害很大),但中國的經濟局面很不理想,由能源和糧食的通脹,加上中國人民銀行連串膠到無朋友的舉動,令中國股市己經去到要靠新華社出口術,中央政府將自已賭下去的地步。如果中央托市失敗,或人心虛怯,中國那個「金融堰塞湖」的錢將跑到哪裡?

港交所十月搞黃金期市,有先見之明。香港的期市肯定頗為刺激。

匿名 說...

Erica will lose all her money. Then sell her body for money so she can buy real estates, just like her original plan (but failed).

哥斯拉 說...

睇18000點都睇得幾淡,很多小股民持有藍籌股/H股下跌五、六成仍死守,大家都在等運到。

如果期油抄到爆煲,不排除升回千幾點,做淡者要小心。

篤篤篤撐 說...

20000點好lu卦. 去到18000, 冇o甘多錢入貨ar~~~~

爆炸狗 說...

買金ARM 丫..抵抗弱美元 + 抗通脹
估唔到袁小姐對股票市場都有涉獵.^_~

匿名 說...

期待你用無知婦孺嘅投資方法, 達成買三千萬豪宅嘅理想, 咁到時你又可以改口話"凡事都有可能". 其實你眼紅同妒忌, 係人都睇得出, 何必扮唔計較, 唔介意呢? 女明星見到人地好就憎人富貴, 都係人之常情, 無人會怪你. 不過你成日咁高調, 講到自己好成正直, 唔在乎, 仲要分析埋人地嘅人格同心理, 咪只會令自己愈來愈乞人憎. 依家無一份報紙關於你嘅報導係正面, 仲形容到你成個潑婦罵街, 不過你可以自己騙自己話呢啲係"曝光率"嘅. 算啦, 除咗咁樣, 佢地又點會提起你?
I'm sure you won't dare to post this, so go ahead, ignore it.

匿名 說...

白痴,早排d金趺返8幾時就應該買,而家已經上返94幾,準備賣啦,仲買!米扮晒野,以為自己好叻,唔該你啦,見到你就作嘔!

2005mhk18@gmail.com 說...

我全部手頭上的金都是850以下買的,你呢?

匿名 說...

Give me 5 YEAH!!!