2008年5月18日

解 構 港 姐

又 到 了 港 姐 面 試 的 五 月 份 。 年 年 報 道 first interview 的 C1 頭 條 是 全 年 最 令 人 爆 笑 的 娛 聞 , 記 者 肆 無 忌 憚 地 替 面 試 女 郎 起 花 名 , 今 年 有 「 逼 爆 香 蕉 、 碎 花 巨 無 霸 、 迷 你 陳 太 、 漢 堡 女 神 偷 」 , 都 很 有 創 意 。 前 幾 年 有 位 被 叫 作 「 真 的 漢 子 」 , 惹 我 乾 笑 了 一 天 。 而 每 年 都 不 約 而 同 地 出 現 「 女 版 許 愿 」 ( 但 並 非 同 一 人 ) , 叫 人 嘖 嘖 稱 奇 。 First interview 驚 嚇 度 十 足 , 是 因 為 無 從 對 證 連 同 申 請 表 格 寄 出 的 兩 張 單 人 照 。 記 得 當 年 我 未 修 身 , 沒 有 一 張 能 見 人 的 泳 衣 照 , 於 是 用 Photoshop ( 相 片 修 葺 軟 件 ) 硬 把 相 片 拉 長 , 更 修 了 條 S 形 腰 就 寄 出 了 , 所 以 不 難 想 象 很 多 人 都 把 相 片 加 工 甚 至 改 造 過 。 面 試 終 須 見 真 身 , 不 然 我 們 就 看 不 到 這 一 年 一 度 的 笑 料 。


First in 已 經 要 穿 bikini 見 評 判 , 除 了 看 清 樣 子 和 身 形 外 , 還 會 檢 查 有 沒 有 紋 身 、 臍 環 之 類 。 見 評 判 時 只 需 說 出 自 己 名 字 和 年 齡 , 其 後 就 聽 從 他 們 的 指 令 , 叫 你 轉 一 圈 就 轉 一 圈 , 問 你 問 題 就 答 問 題 。 記 得 有 位 排 在 我 前 面 的 面 試 者 , 她 非 常 有 諗 頭 , 一 出 去 就 MC 上 身 地 說 : 「 相 信 大 家 今 日 都 見 好 多 個 女 仔 , 可 能 覺 得 好 悶 。 我 雖 然 都 有 眼 耳 口 鼻 , 但 係 我 知 道 大 家 一 定 會 記 得 我 係 X 大 XX 系 學 生 , 因 為 ...... 」 聽 後 我 心 想 : 「 ? 要 考 埋 創 意 呀 ? 我 無 準 備 喎 。 」 在 她 滔 滔 不 絕 之 際 有 位 男 評 判 叫 停 , 問 道 : 「 小 姐 , 請 問 你 叫 咩 名 , 今 年 幾 多 歲 ? 」 害 我 在 布 景 板 後 忍 笑 忍 得 好 辛 苦 。

又 有 一 位 排 在 我 前 面 的 妹 妹 , 被 監 製 問 道 : 「 你 好 鍾 意 食 野 架? 」 可 能 她 想 盡 力 表 現 自 己 , 所 以 爭 取 機 會 答 : 「 係 呀 ! 我 鍾 意 食 魚 生 啦 , 烏 冬 啦 , 意 粉 啦 , 鵝 肝 啦 ! 」 監 製 說 : 「 得 喇 。 」

終 於 到 我 , 轉 一 圈 後 被 同 一 個 監 製 問 同 一 條 問 題 : 「 你 好 鍾 意 食野 架 ? 」 我 只 能 說 : 「 我 能 減 下 來 的 , 放 心 。 」 當 然 , 往 後 的 日 子 我 與 上 述 兩 位 女 子 亦 無 緣 再 會 。

眼 光 好 的 話 , 其 實 複 試 已 看 得 出 五 甲 人 選 , 若 那 年 高 手 雲 集 , 絕 對 應 該 那 時 選 擇 退 選 。

決 定 參 選 便 要 和 無 線 簽 下 三 年 港 姐 合 約 , 內 容 平 不 平 等 實 屬 見 仁 見 智 , 總 之 他 們 有 權 綁 你 三 年 。

獎 項 之 中 只 有 兩 個 獎 比 較 有 跡 可 尋 。 旅 遊 大 使 獎 幾 乎 只 會 頒 給 見 報 率 較 高 、 看 似 未 來 一 年 最 有 機 會 被 捧 的 人 。 何 解 ? 因 為 大 使 將 會 是 旅 行 社 該 年 的 生 招 牌 , 當 然 愈 紅 愈 好 。 至 於 國 際 親 善 小 姐 的 設 立 , 目 的 是 來 彌 補 冠 軍 語 言 上 的 不 足 。 冠 軍 不 諧 兩 文 三 語 就 讓 給 亞 軍 , 如 此 類 推 。 還 是 這 個 獎 項 設 得 最 妙 , 這 樣 港 姐 去 外 ( 或 內 ) 地 親 善 訪 問 時 , 冠 軍 聽 不 懂 人 家 的 問 題 , 大 會 還 有 補 鑊 的 餘 地 : 「 這 題 不 如 由 國 際 親 善 小 姐 作 答 啦 ! 」 才 不 至 於 丟 了 香 港 作 為 「 國 際 城 市 」 的 臉 。 到 底 這 種 尷 尬 的 場 面 有 沒 有 發 生 過 ? 不 如 你 估 下。

39 則留言:

匿名 說...

你係咪講緊葉小姐呀??因我記得果屆[[international goodwill]]係許小姐

匿名 說...

Erica, you sounded very bitter in this post. It's good for one to be confident, but let the audience to be the judge la. If you are better than the rest you would have been the #1. If I were you, I would really stop talking about this stuff and continue your way to be a good writer, where I see your talent lies.

匿名 說...

獎 項 之 中 只 有 兩 個 獎 比 較 有 跡 可 尋 。 旅 遊 大 使 獎 幾 乎 只 會 頒 給 見 報 率 較 高 、 看 似 未 來 一 年 最 有 機 會 被 捧 的 人 。

自己讚自己...想嘔...
當年同而家都好似翠翠既新聞同見報率都高你好多

2005mhk18@gmail.com 說...

讚自己?
oh well,實情是旅遊大使本不是我。只是那位人選發臺瘟才頒了給我。
拿了那個膠獎座又怎么樣?有什麽值得贊自己?

匿名 說...

Did you read the TIMES ...about 100 person on the world, i believe that everyone is the NUMBER 1!

匿名 說...

酸溜溜....

女版王賢誌

匿名 說...

彌明:

香港娛樂圈?唉,得啖笑:P

P.S.新書甚麼時候出呢?:)

Daniel.

匿名 說...

說實話,那屆基本上是沒有一個吸引,因此那屆港姐亦沒有一個彈起。頂多只是做下娛樂直播之類的二打六節目。

不過昨晚葉翠翠同陸詩韻做救災節目時,說話頗流利,算是一個合格的司議。
原本你也可以出分力,可惜。惟有在其他地方出力啦。

反而今年是近三、四年來最有睇頭的一屆,先不說什麼wet妹定行為不佳,但以樣來說,今年是有吸引力的。

匿名 說...

我睇唔到有任何bitter既感覺喎!

屍屍.

米生 說...

I like this article. Thanks! More insider stuffs please!

匿名 說...

今日翠翠做司儀,進步咗好多...

eric 說...

啊,原來如此,又學到野。

陳大文部落 說...

文章寫得十分到肉,也很鬼馬。

事實上,今時今日的選美,已經是得啖笑了。

**************


我覺得今屆 2008 ,真係有外星人...

有 d 似sell 保險..

有 d 就( zit)都唔笑,同全世界有仇..

有 d 就 LKF 拳手 feel ( wet 精 )..

有個就似夜總會新落場小姐咁 sell 自己 ~

有 d 就 醒目一開口即玩串咀..

有個仲高到似外星人但樣成個機械人咁..

有 d 就天才表演好似玩神打咁,爭在未耍埋套工字伏虎拳...

匿名 說...

我是一個中學生, 從互聯網上搜尋到你的網誌,你很漂亮和美麗,像一個公主枕邊的洋娃娃一樣,希望你演多些好劇集給大家看。

匿名 說...

最尾果段, 你都好唔抵得冠軍咁喎....咪咁啦...輸咗咪輸咗囉...又扮到唔在乎咁...

匿名 說...

Jealous Erica. Hhahahaaa.

匿名 說...

"至 於 國 際 親 善 小 姐 的 設 立 , 目 的 是 來 彌 補 冠 軍 語 言 上 的 不 足 。"

陳茵薇同張嘉儀既英文同學歷都掂喎, 你咪亂作啦. 扮哂有料爆,咪又係同啲觀眾一樣估估下~

2005mhk18@gmail.com 說...

還有普通話呢

匿名 說...

陳茵薇同張嘉儀國語唔掂??
你咪亂up喎

匿名 說...

歷年旅遊大使獎:
2003:楊洛婷
2004:朱慧敏
2005:袁彌明
2006:徐淑敏
2007:何傲兒

真係睇唔到tvb又幾捧哩排人同佢地有幾紅囉...

匿名 說...

你而家有無人追?

匿名 說...

ERICA, 你係咪仲有約在身, 所以唔拍得電影, 要等09年尾先甩身?kakakkaaaa

Unknown 說...

我唔知匿名ge留言係咪由同一個人發出, 但我覺得好好笑..佢不停係人地個blog度鬧..即係去人地屋企, 但不停話個主人家..邊有咁冇家教ge人架? 唔該收啦..唔like就唔好黎..黎又要鬧..心理變態咩? 去睇醫生啦唔該!!!!

eric 說...

還是那一句:不喜勿看。

匿名 說...

to benny︰
樓上有邊句可以定義為"鬧"呢?
乜erica幾時變咗淨係鍾意聽"好好好"既人?

匿名 說...

淨係識廣東話, 國語同英文就叫叻 ? 因為妳識呢三種, 就不停在 language 上attack 人地, 知唔知有好多人識多過兩文三語。同埋你肯定你識既language都perfect ? 依家要入行, 根本唔駛選港姐, 有料既, 一早在 model 或其他途徑入左行。妳好耐之前都識Joe Ma, 又玩過下model, 拍過下電影, 屋企又有d錢, 點解今日都止不過係甘?

匿名 說...

To Benny,
Erica 夠要參加港姐, 又要入TVB, 依家又要鬧人啦, 係呀,心理變態架 ! 哈哈

匿名 說...

樓上果個benny,
你個名同叫peter, mary, david, 匿名都無乜分別. 大家討論係睇有無points, 話之你叫乜名.

匿名 說...

講真, 好多嘢要時間磨練,你以前成日話做主持係讀稿機器,你睇下今日既葉翠翠,今日睇佢訪問四位聖火既主持,佢己經進步咗好多,表現得好自然,有好多問題睇得出係臨時加落去,做到好似朋友傾計咁。

to benny︰
上面的eric講得好啱,"不喜勿看",哩度唔會淨係得"好~好~好~"既批評,哩度唔會淨係得讚美blog主的說話,唔想睇既唔好入黎。

匿名 說...

你新書係咪又係講呢d野?
係就可以慳返

匿名 說...

冇錯..不喜勿看...有d人應該自己檢討下

匿名 說...

Erica, 今届你貼邊個,no4得唔得? 我覺得佢好靚.

匿名 說...

Erica, 英語及普遍話流利,係當今生存既必備條件,有甚麼好標榜.真不明你想甚麼?

匿名 說...

入黎人地個blog,又要寸人..
真係好煩lor

匿名 說...

放棄吧!!!!!這個圈不適合你. game have the rules▁▂▄

Betty 說...

我又唔觉得Erica 系酸溜溜所以写呢篇野哦.

呢篇野内容几中肯吖.

匿名 說...

actually i appreciate you
you are willing to express your opinion
which is something that people don't have the bravery to do

匿名 說...

陈茵媺是拿了国际亲善小姐的!不明白一点是erica你说如果冠军不 諧 兩 文 三 語 就 讓 給 亞 軍 , 如 此 類 推!但是公布international goodwill时其实根本不知道3甲是谁又怎么办这个奖呢!这个奖不是佳丽和评审见面然后评审看下是那位佳丽谈吐最好和会不会一些国际语言而定的吗!

匿名 說...

纹身是否就悟可以选港姐?