2008年5月23日

袁 彌 明 矇 查 查 晒 身 材










袁 彌 明 近 日 擔 任 美 容 院 Dr.Reborn 代 言 人 , 她 穿 上 三 點 式 泳 衣 拍 攝 新 廣 告 , 大 晒 身 材 。 攝 影 師 更 安 排 她 到 大 浪 灣 拍 攝 , 幸 好 當 日 圍 觀 的 泳 客 不 太 多 , 未 有 影 響 拍 攝 進 度 。

除 下 隱 形 眼 鏡

袁 彌 明 表 示 拍 外 景 比 較 困 難 , 她 說 : 「 始 終 好 多 唔 及 影 樓 方 便 , 但 係 實 景 出 感 覺 會 真 實 。 」 為 了 以 最 佳 效 果 示 人 , 袁 彌 明 拍 攝 前 進 行 了 地 獄 式 減 肥 , 她 說 : 「 我 除 狂 做 機 之 外 , 仲 節 食 幾 日 , 之 前 個 星 期 我 食 得 好 清 淡 , 只 係 盡 量 食 流 質 食 物 同 水 果 。 」 攝 影 師 更 要 求 袁 彌 明 拍 攝 期 間 暫 時 脫 下 隱 形 眼 鏡 , 她 都 乖 乖 配 合 , 她 說 : 「 攝 影 師 話 咁 樣 影 出 眼 神 會 靚 , 我 咪 聽 佢 講 試 , 因 為 我 睇 矇 查 查 , 所 以 影 起 上 冇 咁 大 壓 力 。 」

採 訪 : 比 華 利

21 則留言:

匿名 說...

Good photo! Good weather and do you had a good mood!

匿名 說...

你好靚哎!

葉翠翠Fans 說...

"我 除 狂 做 機 之 外 , 仲 節 食 幾 日 , 之 前 個 星 期 我 食 得 好 清 淡 , 只 係 盡 量 食 流 質 食 物 同 水 果 。"

維持到幾耐呢?

flying-minx 說...

This picture is very beautiful,and it remind me,從前替莎莎,LF 的瘦身廣告做stylist的日子!!

匿名 說...

蘋果你幅相縮肚縮得好辛苦wo..

photo man 說...

幅相用photoshop執得唔錯.一看便知執走好多東西.

BENNY 說...

有無用photoshop執過相?

匿名 說...

彌明:

先祝妳變番自由身先!

Daniel.

匿名 說...

你瘦得好恐怖

匿名 說...

睇過你演戲,無演技可言!

enhk 說...

啊..去了大浪灣拍攝..
又要矇查查看不清楚鏡頭...
Erica, 辛苦妳了~~

enhk 說...

nicenice~

h.m.l. 說...

這幅相雖然影得很美,陰影部分做得好好,亦表現到你的身段,只有眼神部分配合有點兒不足,會不會是疲累或是天氣太熱所影響呢?因為你提過話自己當天有點倦,是嗎?
我覺得你下邊那張相(爬地熊XD)影得比較自然,我估應該是沒有用photoshop修改過,是嗎?
不過如果是用來做promotion,我覺得上面果張會比較合適點.
這只純粹我自己個人一點小意見,希望你唔好介意^^

黃長興fans 說...

點解唔用真身, 要用photoshop執呢...
你十分虛偽...
執得好明顯啊...當人盲嚒?.....

匿名 說...

ohhhhhhh this is the best pic ever !!! I love the weather, the color of the bikini...etc. Good job girl :)
xxx Christina xxx

匿名 說...

你好靚ar~~~
身材仲好誘人~~~

匿名 說...

Your countenance (nose and the way you smile) reminded me of Karena Lam.
You look really nice in this one.
Add oil.

魚 說...

我都覺得映得妳好靚,身材又一流,袁小姐,呢次都係我睇妳blog咁耐第一次留言。

匿名 說...

The photoshop edit job on your belly is really really bad. So unprofessional. They just cut out some fat and used the blur function.

黃長興fans 說...

幅相真係好假...
可否用真面目...:(
點解仲有啲人可以對住幅ps過既相讚靚...
係咪你啲fans都鍾意假嘢?

匿名 說...

黃長興其實係咪陳志雲條仔?