2008年5月14日

袁 彌 明 寸 到 出 書













熱 愛 寫 作 的 袁 彌 明 最 近 獲 天 地 圖 書 邀 請 , 把 過 往 在 網 誌 發 表 的 文 章 集 結 成 散 文 集 《 反 . 串 》 。

穿 三 點 式 拍 照

記 者 昨 日 致 電 袁 彌 明 , 問 她 為 何 將 書 名 改 得 這 麼 挑 釁 ? 她 說 : 「 呢 個 名 係 鄒 凱 光 同 我 一 齊 度 , 我 自 問 性 格 好 男 仔 頭 , 加 上 外 間 都 覺 得 我 態 度 寸 寸 , 形 象 又 成 日 都 反 TVB , 所 以 咪 叫 《 反 . 串 》 ! 」
首 次 出 書 的 袁 彌 明 , 份 外 緊 張 , 去 年 已 開 始 籌 備 新 書 , 早 前 更 到 菲 律 賓 拍 攝 封 面 , 還 穿 性 感 三 點 式 上 陣 , 她 說 : 「 書 面 仲 有 我 好 多 邊 影 靚 相 , 好 有 陽 光 色 彩 。 」 她 表 示 稍 後 計 劃 推 出 愛 情 小 說 。
採 訪 : 比 華 利

22 則留言:

匿名 說...

預祝你新書早日出版﹐"洛陽紙貴" =)

陳大文部落 說...

個書名好正。 really。

匿名 說...

彌明:


妳不如把部份賣書的收益捐獻給四川省的地震災民吧,謝謝。



阪本龍一

米生 說...

弓起弓起。我都想寫愛情小說,可惜唔係個皮!

匿名 說...

Oh! What are SUNNY DAY ! i like it too!

匿名 說...

so sexy oh! my baby haha^^

匿名 說...

寸定串呀

匿名 說...

咁既書名都叫正。陳大文真係忠實痴漢fans

匿名 說...

我覺得襯返你個封面咁有伊甸園既氣氛,不如書名叫做《 醫.癲.袁》啦…

匿名 說...

彌明:

先祝洛陽紙貴,再祝著作等身!

幾時會正式開賣?:)

P.S.Dr.Yuen會否打算出書?:)

Daniel.

匿名 說...

looking forward to ur new book. must buy item!~~

an erica fan from mainland china

Unknown 說...

放下廣告賺錢啦, 我覺得你寫野好有point, 幾好睇 同埋夠爽!

匿名 說...

賣肉? 葉翠翠好你好多喎,袁大小姐.

L L 說...

照片拍得很美,很陽光很健康!

祝願你的作品永恆熱賣!

篤篤篤撐 說...

出書好ar~~~
弓喜~~~

匿名 說...

Aren't you a bit too chubby to be shooting a bikini picture?!

匿名 說...

一個女仔為咗出名, 可以不顧一切...

匿名 說...

今日娛樂直播翠翠訪問黃長興,黃長發, 高均賢同袁偉豪,長興好靚仔...
ERICA你不如返tvb啦....

匿名 說...

其實我想知道tvb 某d人會唔會要同人地咩嫁,公司or其他唱片公司會唔會逼人嫁?`

匿名 說...

Chubby都係健康既象徵,又唔係癡肥,唔通"骨杉杉"至好睇咩!?都唔明依家啲女明星或藝人,又唔係專業model成日要行catwalk果啲,又要減到"骨杉杉"咁,成個道友咁款,都唔知邊"忽"好睇:(
講真,Erica這幅相影得幾自然喎!

eric 說...

我睇黎睇去都見唔到邊忽有chubby既跡象。
我覺得這照片很自然順眼。
順祝新書出版成功。

匿名 說...

唔明點解出散文要用三點式相做封面