2008年5月2日

案 內 人 隨 筆 : 電 訊 口 水 戰

5 則留言:

匿名 說...

呢篇文,有幾特別呢?好多人寫過喎。可否轉載一些有內容和新思維的文章?

匿名 說...

其實已經危左好幾年!!

五,六年前開始, 當手提電話白熱化,

月費低過100蚊果陣開始,

已經有好多新居入伙既用戶無裝固網,

好多人, 尢其係單身獨居人仕, 已經無用

固網好耐啦 !

匿名 說...

現在固網電話線,都唔係講到咁好,加上收費貴,真係危左好耐,唔係而家至發生.講下自己意見吧,唔好成日執人口水.

黃世澤 Martin Oei 說...

我咪日日用HSDPA代替家中寬頻線上網。

我用Smartone-Vodefone:$450,HSDPA無限用,另加3G 2000分鐘airtime

我用PCCW 3G:$200 4000分鐘airtime,無限PCCW WIFI,100條免費SMS,加GRPS任用(我主要用來作Push Mail)

650一個月,你乜嘢電訊需要都照顧晒,我點解要用固網線,我Netvigator $188加上固網線110,都要成300,兼且無可能有PCCW WIFI無限。

匿名 說...

而家既固網電話線,如果用埋做寬頻,好唔穩定,果 d固網線又煩又舊,又貴,無著數架.好多家長都會先考慮細路上網,最緊要寬頻,好多都用手機啦,固網電話係後備.
不如你查清楚至寫啦.
仲講呢樣真係好out.