2008年5月27日

家裡四部電腦都壞了!
電腦一)4歲大的laptop。一直表現良好,不知怎的就在地震那幾天突然Load得極慢,不時blue screen。直到昨天,連用safe mode都開不到機,於是馬上交給朋友修。電腦存有我過去5年影的照片,修理的是認識二十載的小學同學,所以我決不會成為第二位陳冠希。唯怕files recover 不來,那我的大學畢業論文便與世隔絕。
電腦二)一部半歲大的輕便電腦。本來我就對所有sony的產品都沒信心,不過那台紫紅色、超輕巧、電池能維持11小時的laptop實在令我心動,它給予我寫作的地理自由。唉。同樣是地震那一兩天,開了windows之後部機自己load呀load,我都未開任何program!check下task manager,RAM用盡,CPU則每秒由10%usage跳到90%,又跳回10%。OK...鏟走C drive從新來過,誰知連recovery run到一半都freeze...明天拿到sony整。
電腦三)姨甥仔女的desktop。時時blue screen
電腦四)家姐的laptop。不知壞什麼,但她說壞了。同樣是sony, 證明我的偏見沒錯。

於是用朋友的macbook打稿。

之前提過hate using mac because it's stubborn, but didn't specifically mention how. here is how...

stubbornness 1) Always ask if I want to stay connected (regarding the internet connection), how can i make it Connect to the internet indefinitely unless i click disconnect (without asking me every 5 minutes if i wanna stay connected)?

there are more examples, but i have to go out for dinner now...

17 則留言:

匿名 說...

The reason maybe due to you are using modem / boardband, and it will ask when you stay idle, here is the solution:
http://forums.macosxhints.com/showthread.php?t=77288

匿名 說...

妳係應該買翻部eeePC, 平平地$4000都唔洗,細細部帶往周圍去,好方便,就算唔見左都無咁心痛.

匿名 說...

SO DON'T FORGET TO BACK UP THE COMPUTER'S DATA!

匿名 說...

有冇存back up? 希望你部電脂整得好啦

slimgirl

匿名 說...

你朋友是不是在Macbook上用Windows,這是你朋友的Windows setting問題,可不是Mac的錯。

如果用OS X,OS X才不會問你有沒有connect

如果有不明Mac的,可以隨時問我。

如果你還是用Windows的話,而你又堅持用Notebook,我個人建議是Bootcamp基礎上裝Windows,主要因為容易拯救。

耐用的品牌,我就推薦compaq/hp,聯想少碰為妙。

2005mhk18@gmail.com 說...

eeePC's battery doesn't last long.
mo back up ah!!

小肥鴨 說...

電腦死左....me too la, 我都有2舊電腦有問題.事事都吾like,做野又吾方便,明白你感受la,咁你有無叫朋友整返好先,自己吾識do.找朋友幫忙,我初初用電腦又成日死機,睇多d book,問多d朋友點整點做...現在電腦有問....is ok la....haha

陳大文部落 說...

如果用得 macbook 但又要整個 windows...? 唔係o掛。

咁多餘?

____________

Martin :今期 Compaq 啲機唔係好得喎! 之前幾個 series 幾好,同意你話聯想啲機唔得,config 無得頂,但...同 dell 一樣,好睇唔捱得的。得個$$$平字。


SONY 過萬的型號 OK ,平價 SONY 免問,包死得快好世界。

匿名 說...

1. eeePC舊電咁細,Windows的電力管理又比人差,使用得唔長正常。

2. 我上周成個硬碟瓜柴,我平日都有一個後備硬碟有備無患,結果我一換了後備硬碟,我數小時後就可以回復工作,而且比以前更省電。

3. Mac有兩個好強backup工具,一個叫時光機,一個叫Superduper!,都是免費不用錢。

匿名 說...

覆陳大文:

香港唔少人貪Macbook樣靚,但唔想學用Mac,咁咪出現咁奇的情況。

我自己都劃左個Windows在我自己部Macbook,不過通常用來做技術研究,我的業餘興趣的研究一些破解技術。

過萬的Sony通常係Sony日本總廠自己做番,質量就好得多。低過一萬都係判俾大陸廠做。富士通個別型號,都查實OK架。

andes 說...

希望你部電脂整得好啦
first come to your blog^^

匿名 說...

xqq原來你的"負面情緒"是這些東西...haha^^
有時發覺現代人真的太過倚重電腦來做日常瑣碎事務(包括本人在內),電腦的發明總括來說是可帶給人很多方面的便利,但同時亦有不少缺點,電腦的最大缺陷是要不斷給它們upgrade軟硬件,所以就算給你買最貴最新款最佳的一部,都不是一定能夠設計到user-friendly,就是因為它永遠fullfill唔到所有軟件,所以我建議你將所有你認為最緊要的東西用最原始的方法記錄下來最實際不過罷!

匿名 說...

I think the best backup software for mac is Carbon Copy Cloner... And it is free (donationware).

About the "stay connected" message: Are you connecting to WIFI or modem?

匿名 說...

哈哈,揾番老電D同事問問幫幫手啦.=D

felix 說...

1.响apple menu(左上角的apple icon)選preferences - Network,

2.再選擇番你用緊既連線方法(通常會問你雖唔雖要繼續連線都係因為你用緊modem或者hsdpa呢類方式上網,,所以請選擇番你用緊既modem).

3.右下角有一個"進階"既選擇,click佢會有幾個選項,按"PPP",

4.將"每30分鐘提醒一次以保持連線"呢項取消就解決到你既問題勒.

希望可以幫到你...用mac都唔係好stubborn既啫 :)

匿名 說...

its karma, bad things happen to you because you are not nice to others.

白頭貓 說...

嘆為觀止,靚女電腦出問題,即刻咁多老友記自動獻身教整機,叫我等靠醫電腦為生嘅高科技低增值嘅所謂IT從業員都無處容身囉,真係情何以堪呢。:-p

雖然隔咗咁耐,相信乜都整番好啦,但都係要講一句,但凡失驚無神部電腦行得超慢,CPU用到極盡,九成有十一成都係中咗電腦病毒,計正搵人清一清都可以救番,就算唔係高手,都應該可以救到啲檔案嘅。不過諗落又真係煩咗啲。建議彌明姐姐認真考慮Mac機,為自己嘅電腦打造長治久安嘅和諧局面啦。