2010年2月6日

袁彌明風騷「現」無綫


東方日報
C16  |   娛樂
2010-02-06





四位選美出身的袁彌明、張家瑩、劉伊心和張加慧,日前參加亞視《財神到》節目測試運氣,袁彌明運氣極佳由頭帶到尾,成功避過被打屁股和飲恐怖果汁的懲罰,最後更成功打敗主持徐乃麟,捧走大獎。


袁彌明日前為港台拍劇集《沒有牆的世界》,幾年沒有拍劇的她過足戲癮,因她跟無綫交惡被封殺,拍港台劇有機會再現無綫,袁彌明笑說:「無綫播港台節目唔可以cut,最近版稅風波,搞到冇得上無綫嘅歌星,可以幫港台拍嘢咪上得無綫囉。」她說以自由身上其他台更好,並指無綫制度有問題,稍後政府發多個免費電視牌照,藝人更多曝光渠道是好事。

3 則留言:

Chun 說...

Hello~ 萍水相逢, 我好欣賞妳敢言同率直既性格, 唔容易啊~ 所以繼續努力 ar~

Unknown 說...

昨天(星期五)食lunch時間在灣仔遇見你急急腳行街. 嘩! 你真人真係好瘦, 瘦到差點認不出你. 但你咁靚, 連我身邊的鬼佬上司都話你嗦!

匿名 說...

You are very pretty on the ATV show.