2009年8月3日

Pix from Mi Ming Mart Grand Opening~

Mi Ming Mart Opening 20090802

11 則留言:

STEPHEN 說...

很高興看到你的成功。
由你的著作開始我以經很欣賞你。
可惜我在內地奔喪趕不及回港到你的店舖參觀,
如不是一定帶你的著作來給你簽名。
而8月5日我又要放榜,
不能去參觀,
那時你有空可以到你的店舖參觀?
請你通知我吧!
加油!ERICA!

匿名 說...

Please watch out the typhoon !

凍頂鳥龍 說...

I come from Macau.
I really pleasure you can be successful.

gen 說...

You look so good.
Congratulations!

匿名 說...

昨天放工去了你間舖買洗面泡泡沒想到會見到你:-P
我係果個灰T-shirt & 白色褲的男生啊~
見到你份外緊張大汗搭細汗:-P

你真人很Nice ,一點架子也沒有:-)

還有那洗面泡泡真的不錯,至少用後面部一點也不乾
日後希望我的千年毛孔可以快收斂就好了...

我會再光顧的哦~

匿名 說...

Hi Erica

恭喜新張大吉!我之前睇到你介紹既Dr Wu Intensive Hydrating Serum with Hyaluronic Acid, 我想問下Dr Wu跟Skinceuticals Hydrating B5 Gel有咩分別?同埋一隻比較好呢?

Kit 說...

我遲d都打算買綠丸黎食,係for the sake of my health,不過我打算去尖沙嘴海防道果間買,
cwb mimingmart太遠我又唔識路......
anyway恭禧你新鋪開張啊~祝生意興隆!

匿名 說...

hi, erica,我想問下你一D 護膚既野
1) HABA的離子導入導出機,你覺得好唔好, 我岩岩行街見到好似幾好, 但我最怕係無效都唔緊要,係會HURT到D SKIN就慘啦

2)仲有我D FD 話一定要用防曬,但我又無用開,而且我唔知0係咩STEP之前用, 我E+就係
洗面-->TONER---> SK2神仙水-->DAY CREAM-->BB CREAM 都有成SPF42PA+++----> 2 WAY CAKE ( SPF30)就街啦

3)仲有我聽人講SK2的PRODUCT會HURT 皮膚,搞到D SKIN 變得好薄,係唔係真GA, 咁我仲用唔用好,我用左1個WEEK,E+都唔知用唔用好, 我D 皮膚好薄的.

等熙你覆我AR......CARMEN

2005mhk18@gmail.com 說...

please email me instead
2005mhk18@gmail.com

匿名 說...

想問吓現在買D+ 泡泡仲有沒有85折?

匿名 說...

Hi Erica,

Do you have any recommandation on bust daily caring?
thks