2009年7月25日

明天上《城市論壇》講 其實很不想講的liang mo

其實亦不想轉載以下內容。

但明天我說的內容會跟以下照片有關,讓大家可以作為參考。

派奶宣傳?不如派真“奶”好不好?



異常暴露
本來話處女寫真將會性感冇底線, Chrissie在拍攝過程中同公司都認為有遐想比暴露意識更大膽、更有美感。

異常暴露。一個女人,用手臂夾著胸部,拍照給人看,不覺得羞恥的話,那就是問題所在。

全輯相以 Chrissie在浴室唧咪刷牙意識最大膽;「影嘅時候係有啲尷尬,不過男朋友都讚出嚟效果好好!」

31 則留言:

匿名 說...

o靚模中門大開啲相片,我以為佢賣【milky foot】廣告咋!

佢地用人類最原始啲工具生財,一定好等錢洗啦!

以父母身份角度去看,當然不想子女落得如此下場。

以做生意來說,話之理什麼道德、有無著衫,最重要賣得。

erica,加油啦!

雷太

Ada 說...

ERICA,
你的工作量是否少了許多,
現在那麼多少女模特兒接job.
你是否因此而失去許多商場活動等工作?

匿名 說...

我都覺得佢地真係好煩..
搞咁多野都唔知為乜..
又唔係真係令女一名..
可能真係為左紅而咩都做啦..
erica! 我明天一定睇牙!
支持你!

匿名 說...

我覺得周秀娜果本擺明係俾男人打aeroplane ge j書.
本來我都幾buy佢ge...
但係e+就mama地喇...

匿名 說...

我認為色情、性感、暴露三者是有分別的。我發現一些人指色情暴露為性感。

能能 說...

係呀!意識問題,不過好難講她們也許沒什麼謀生技能,讀書吾成祇剩得青春肉體,求其影下相就話係模特兒,真失禮也笑壞人,當然青春美麗是會做成熱潮,但真係好短暫,以前十零歲標榜純情現在巳經消失,青春=賣肉

TEST 說...

I Love you Erica.

有個OT問題想問
點解星期日大班做做下冇做

bee 說...

ERICA,

佢地既寫真令男仕引起不同的幻想,又會引起人類原始既性慾。作為女仕的你,對所有女性既寫真有咩看法呢?你對性又有咩看法呢?其實寫真 = 性幻想?

匿名 說...

周秀娜口中o個pat 野同o個pat牙膏擺明係比喻男性體液....但係佢唔做到咁, 根本出唔到位ga wor...依家幾多人談論, 講出位, erica你好明白ga la

佢根本就只可以行露lee條route...趁仲hit咪出黎搏多d搵多d lor...好快冇ga la

佢想sustain性感路線就應該參照下Victoria's secret angels o個班人, 其實佢slim beauty個ad幾ok, 唔會話係好低俗的性感.

匿名 說...

同埋連謝安琪一各所謂實力派女星依家都露臂坦胸不自愛, 佢地仲唔變本加厲...成個社會風氣係咁, 佢地都只可以 go with the flow

Kam 說...

書展的第一天
我看報紙
頭條係O靚模
娛樂版頭兩版都係O靚模
她們竟然成為書展的主角?

看到她們
不禁要說
做明星也要美貌智慧吧?
中學都未畢業
無一技之長 只懂穿泳衣
紅得了多久?
現在的青少年太愛發明星夢了
這真是一個嚴重的社會問題

Erica
明天的 城市論壇
我一定會看
支持你! 加油!

匿名 說...

啲liang mo好煩,日日報紙娛版都係佢哋...完全冇美感,唧到個胸咁大,又撐開對腳.想同佢哋講好cheap cheap cheap呀!!!
Erica 支持你.

Josekin 說...

If someone buys...

匿名 說...

其實我有時都幾認同你既説話。我本身對近排的liang mo都好反感。不過如果要由你去做衛道之士既話,我又覺得有點欠說服力。不要說什麽健康性感,什麽過分暴露,根本都係展示身材去吸引注意,可能某人條坑深d,眼神pose誘惑d,但...目的都係一樣,結果都係賺錢吧,水着寶寶。

http://www.youtube.com/watch?v=B6wHBdwA4fI&feature=related

darna 說...

i haven't read hk's magazines and newspaper for quite a while and I was mortified to see the so called 'models' taking such photos.

there's no way they can survive in the entertainment industry if they have no talents or pay no effort.
It is pathetic for them to assume they can become a celebrity after exposing themselves in such ways.

匿名 說...

It is not sexy. It is not even attractive.

匿名 說...

對不起!我硬了!

Mr Mok 說...

我剛剛看完城市論壇 你講的說話很有道理
模特兒的公司 越出越離譜 用靚模身體
暴露來宣傳有關產品 出了不應該的
過份暴露鏡頭 更加幫靚模出寫真集
令到有很多小童同不成年的
人士儲錢去買 令到很多小童有很多性幻想

匿名 說...

我今日都有睇你上城市論壇,我都好同意d妹妹仔係比人利用,不過佢地自己發$寒都係一個原因,牛唔飲水唔禁得牛頭低,佢擺d pose時都應該覺得有問題,藝人係妣藝先行.而家搞到以色先行,俾人感覺香港d女仔係好開放,咁就唔好怨點解而家d男仔14歲就非禮強姦,真係好為而家娛樂圈可惜,希望Erica可以繼續發聲,努力呀!!

匿名 說...

我一直都覺得「o靚」模好有問題,
唔係話佢地咩,係點解16,17,15歲既女仔
可以能夠接受到影呢類相,
好似你今日所講啦,唔應該以肉體黎帶比人娛樂。再講,這種「o靚」模風氣,
可能不會太長久,那她們在打後的日子還是想繼續賣弄身體嗎??
另外,她們也帶出了一個意識就是,除衫除褲著三點,影下相,出下泳裝show,就可以做
「o靚」模。
進娛樂圈不是這樣的!

匿名 說...

我今日都有睇你在城市論壇,我都好同意佢地係比人利用,不過佢地自己發$寒都係一個好大因素,唔可以一味賴人教唆佢,佢地個個都話係為左搵$,人仔細細真係要靠夾胸來搵$?搞到好多人以為而家香港女仔好開放,人人都會為$出賣自己,點解有援交,點解16歲男仔去非禮強姦咪就係咁解,Erica我好支持你,希望你一直為我地發聲

bb 說...

watched 城市論壇, good show Erica !!

匿名 說...

雖然天天娛樂版都係O靚模真係有點悶,但也証明有市場,很多人跟著這股風氣找點粗飯吃,娛樂版另一面會見到老一輩女藝人,明星,模特兒見報率下降那種心酸酸心情也很好笑,明明自己也做過拋胸博見報的事,今時今日就話人拋胸無美感. .. .....

Unknown 說...

"米反應左香港第二代,第三代,第四代之間嘅鴻溝.之前有社會學者講過社會階段向上爬嘅階梯已漸漸消失. 當日天台學校嘅畢業生, 今日中環返工,屋企未至於住半山區,可能住太古城,黃埔. 今日佢地仲會關心深水埔草根,荃灣板間房嘅下一代有無可能向上爬." 我很認同

社會的悲哀...好多時都是這樣, 當"正途"也不能上位的時候, "偏門""踩線"無端端變成"正路"..冇知識 咪去做口靚模, 香港先生, 港姐...無"有耳"膠袋用...咪用平腳膠袋, 黑色垃圾袋...社會價值觀? 有人做錄音機un un 腳咪月薪三十萬, 有人做到隻積咁都得鷄碎咁多...有實力食古不化既咪去坐冷板櫈...
現實是不理後果, 只理到目前上到位, 上到岸, 懶理世界怎樣敗壞...我有身材我也會做口靚模, 難有一日變狄娜?

agnes chan 說...

非常同意你既睇法:大家都係穿泳衣,點解港姐唔會俾人話係賣弄色情,而某些0靚模會?主要分別在於佢地既pose係點樣擺,同埋擺呢dpose背後想表達的隱含意思,或者甚至更高層次既意識形態!中門大開,胸口有幾滴奶,扒低身等等,呢d係suggest 緊人在做愛的動作!!根本由頭到尾那個周小姐拍既所有相片都係有色情成份, 我唔明點解有關當局仲可以大條道理話呢d 相片係歸屬一級刊物囉!! 其實根本有關當局對道德既標準定得太低, 佢地冇考慮過相片或者甚至文字都可以carry 背後既意思, 中門大口呢d 相根本係有 implications! 仲有, d 嘉賓在城市論壇上冇討論過究竟呢d 相片對我地既下一代既影響根本係好深遠!! 講真, 如果那位張小姐(坐你隔離哥位)佢自己有個女, 睇下佢到時係唔係仲係咁講?? 仲以為佢係社工就會講番公道說話, 點知又係扭曲事實同道德!!!!

最後, 睇完袁小姐你呢個節目, 袁小姐另眼相看, 講得好!!!

匿名 說...

袁小姐好像也曾經以性感美艷姿態突圍而出,而家對效法她的小妹妹睇唔過眼。真係今時唔同往日。八十步笑九十步。可能人老咗,睇法唔同咗。

Bobby

匿名 說...

藝人袁彌明炮轟其中一本o靚模寫真部分內容意識不良,應列為不雅且要包膠袋,「今日大家接受着泳衣擘大腳、烏低身影寫真,聽日都可以接受援交、拍AV,出賣肉體賺錢!日本就係一層層撕破底線,搞成今日嘅社會風氣」。

http://the-sun.on.cc/channels/ent/20050822/img/se02082261_big.jpg

http://image2.sina.com.cn/ent/s/2005-06-19/U1234P28T3D756323F328DT20050619205002.JPG

http://simg.sina.com.hk/cp/0/0028/8518/2/p.jpg

http://images.star.mop.com/starnews/hk_tw/2008-06-20/16_3_98394_101_261_20080620094042.jpg

http://longhoo.net/gb/longhoo/news/ent/images/00176345.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_K7vDVl5sq1k/SZmUwwaG1gI/AAAAAAAACRA/LrjMOfo9WjY/s400/erica+Y+AGS_2_0001_ss+copy_2.jpg

Grace 說...

Erica,我係好贊成你o既觀點!

不過,我覺得悲哀o既係,我地作為女性去評論係好難服眾的。儘管我地盡力客觀咁分析o靚模對社會o既負面影響,但基於我地係女性,好多人就會話我地因為妒忌o靚模青春,妒忌佢地身材好,咁易就賺到錢,所以先會批評佢地...

如果有個男性站出o黎談論呢個道德問題,相信會更有說服力....

無奈的是...我相信好多男人都唔會反對呢種風氣。嘩,咁多靚女拋波wor....恨都恨唔切啦~

世風日下,道德淪亡.....

Justin 說...

無話羞恥不羞恥. Maybe to them it's just another day at the office ;)

匿名 說...

完全同意你所講. 真係=咸書~

开平老菜 說...

觉得你才是“貌美与智慧”并存。加油啊!