2009年7月30日

大娛樂家-(第59集)


主持人: 蕭定一, 袁彌明, 愛明
主題: 大娛樂家-(第59集)
o靚模大戰,屎上最強-鄧麗欣。 線上收聽
HTTP下載

Eason婚姻告急,AVA前景。 線上收聽
HTTP下載

6 則留言:

匿名 說...

help...你有冇法律常識? 即日犯案即人審呀?成件事都唔清楚就亂up, 做得主持人認真d 做下功課啦.

個呀伯係上月犯案(6月30), 7月29審. 犯案o個時都未有周秀娜食雪糕照流出...咁鐘意扣o靚模帽子, 入共產黨去返文革時代啦.


"年近七旬男子一直潔身自愛奉公守法,惟某日於公園閒逛時,見一名正在吃雪糕的卅九歲女子突起色心,借機搭訕親近不獲理睬後,竟忍不住明刀明槍問:「做唔做呀?」女方不忿被當妓女憤而報警,男子因此被控為不道德目的唆使他人罪。他昨於觀塘法院承認自己一時「衰多口」,雖被輕判罰款八百元了事,但卻為「清白之身」留下案底。

被告梁水歡(六十九歲),報稱無業,被控今年六月卅日於深水埗南昌街與荔枝角道交界的一個公園內,為不道德目的而唆使一名謝姓女事主。裁判官指鑑於被告之前沒有案底,今次屬初犯;而且他已年屆七旬,加上案情不算嚴重,故此輕判罰款,但亦叮囑他:「以後唔好再犯呢啲案嘞」。

案件編號:KTCC 4848/2009"

匿名 說...

唔該你地可唔可以唔好咁過份呀??
個個愛明不知所謂!!!~佢自己唱歌好好聽咩?
佢有本事出黎咪做歌手出碟囉!!人地有無努力過有無付出過又唔知..只係識得話人
人地鍾意創作,鍾意寫野..理得人唔好出書?
知唔知Stephy閉關左幾耐呀?幾個月呀!!佢為左想做好d佢自己都好努力..當然你地睇唔到咩都唔知啦!!~佢見到d人係咁話佢佢都好唔開心..佢比以前改變左好多囉!!

匿名 說...

想問你點睇?你會唔會話睇書就係冇用?

Stephy承諾
多看書惡補

鄧麗欣(Stephy)今日續為新書舉行簽唱會,她謂稍後才重新推出一本純文字正確版。

對於被爆出她的會考成績中文科僅得 1分,她說:「我從來冇隱瞞過成績,係中文一科 1分,其他科目總數係 9分,我冇講過會考好叻,我只係鍾意寫作,我對寫嘢好有熱誠,經過今次我會再努力,學好中文打字,有時執筆忘字。」她承諾會多看書。

匿名 說...

STEPHY唱電燈膽..真係好好聽架姐!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=5ntLyiftReA

匿名 說...

我不是“才女”的粉絲
純粹認爲愛明的懶音非常嚴重,令人心寒
朋友變“貧”友
幸福成了“恨”福
懶得詳列,反正不知所謂!

Erica, please let your partner know that her improper pronounciation is seriously affecting the quality of the show! Very irritating!

Kit 說...

哈哈,stephy真係好搞笑,我都係用國語拼音輸入法,我都喺大陸博客網有blog,但我d錯字都無鄧小姐甘勁.......

p.s.我無可能出到書,亦唔係才女