2009年3月14日

胸部不是脂肪?

好有常識。

呀!但有可能真的“不是脂肪“, is something else.

————————————————————
趙碩之D級上圍零脂肪
2009-03-14

【東方日報專訊】戴夢夢前晚與好姊妹趙碩之、吳浩康、莊思敏、方大同、胡琳、王晶女兒王子涵等一起出席活動,碩之雖有32D身材,卻只穿上熱褲騷長腿,結果被夢夢的大露背搶盡風頭。夢夢透露新碟會真空上陣拍封面照,並謂經常性感有欠矜貴,問她此話是否針對趙碩之?她即澄清︰「唔係,佢依家都轉咗騷腿,佢對腳咁靚,而且淨係工作先性感。」趙碩之表示最近清減了,並承認自己的胸部非由脂肪組成,她說︰「我依家瘦咗,但係個胸都無細,所以睇落更勁,因為我個胸嗰啲唔係脂肪,(胸部唔係脂肪?)係呀,嗰啲唔係脂肪嚟嘅。」

11 則留言:

Betty 說...

难得人地甘坦白...

i.c. 說...

LOLZ!

匿名 說...

佢真係冇乜腦喎!!

匿名 說...

ERICA*

其實TVB和有線的官方網站一早已經上載了阿嬌和柏芝的訪問,比youtube質素好好多。

還有,阿嬌的訪問一早被傳媒刊登出來,是因為在電視節目首次播出之前,TVB已經有一個記者會,把阿嬌的整個訪問優先播放給傳媒收看,因此在電視節目播出第二天,雜誌已經把整個訪問的內容刊登出來。

陳大文部落 說...

你做乜怪阿碩之呢,咁人地個胸入面,塞左....咩...㗎嘛,當然唔係脂肪啦。

係「工業材料」嚟㗎嘛!

@@"~~~~~

陳大文部落 說...

哎呀,我諗到金句喇 ~~~


『 胸部零脂肪,包你唔駛心荒荒 』~~~~


好嘢....拜拜 ~~~

匿名 說...

嗯... 不是脂肪,那可能是矽膠或者...

匿名 說...

你bitchy,聰明,敢言, 其實很可愛呀。我是女生,不過很欣賞你呀~

ec 說...

可能係DCIS, 哈哈

詩白爾 說...

理性D去睇好D...

前設1:
趙小姐一對雙峰成分為100%人體組織

可能性:
乳腺組織過多---->較易有乳癌,上左年記o既趙太請小心!
有兩塊隱藏大胸肌---->好得人驚!

前設2:
趙小姐一對雙峰為醫學藝術作品

可能性:
冇腦-自爆死蠢就唔使我講,講D實際野仲好。一般女性有14%-17%脂肪,就算點減都好(e.g.減到10%),一對雙峰都仲會有一定皮下脂肪存在以備不時之需,所以一對奶奶係唔會冇脂肪的。

結論:趙小姐你可唔可以介紹果位醫生俾我識呢?我想問佢究竟佢係用植物油包,定係佢用矽袋都可以整得咁好手勢?

Ken 說...

omg, that's just funny
I am a guy
n even i know a women's breast is made mainly outta fat ...

or maybe she had like implants or ... whatever right!?

Jokes!