2009年2月22日

回顧《我不是股神》預測

2009年01月05日 星期一寫道:

2009年預測

黃金:三個月內見$1000,在高位持續增長 (現時:US$870)--->到價:上星期五收$1002

油價:短期(3個月內)回落至$34左右,年底前會升至$60水平 (現時:US$46水平)--->到價:上星期四,期油見$34.54

恒指:短期(3個月內)回落至13000水平。年中抽頭往上。(現時:15300點水平)---->到價:hsi 上星期五收12699

Dow:2009無運行,前半年有機會再有大銀行倒閉。下半年債市再爆。(現時:9000點水平)---->準:dow 跌破去年低位,上星期五收7365

8 則留言:

陳大文部落 說...

我幾鍾意睇你的預測,因為真是『預測 -- forcast』,事前預測才有意思。

我不會看『事後檢討』,買的都買了,衰的都仆街了,檢討完都不會改變結果,唯一用途是『知衰止蝕』。

坊間有些垃圾貼士,例如說『我上星期買左乜乜乜喇,嗱,而家升左喇』...

講來把鬼咩,買完賺完至講,往後跟隨的已經無賺。

Gideon 說...

巴閉喇....

匿名 說...

Given the Dow will bust even more by the mid of this year, how come the HSI can boom?

I am not challenging, just find it inconsistent.

How long did the Great Depression last? Be careful with your money, sweetheart!

Economist

Betty 說...

去左Elle 见你, 买左支油, 现在用紧吖, 希望可以改善到皮肤啦.

好中意看你的BLOG, keep going!!!

匿名 說...

Wishes came true !

How about the 81 th Academy Award !
The Best Story may be about Millionaire !


:)

匿名 說...

我想問下, 如果買賣期貨/期金,有冇話最少有幾多錢先可以玩?
師拉仔都想玩下, 見你講得咁準.
買賣實金又差好多手續費...

匿名 說...

If that's really what you believe? Why did you buy and sell nonstop instead of buying (or short) till you reach your guesstimate?

匿名 說...

袁小姐
你隻金FLOAT 緊50幾蚊
三張成百幾蚊
肯CUT LOSS 未?
定係繼續等?
唔驚再殺落900蚊樓下?