2009年1月3日

i love eason!!!!

拿亞太區男歌手時,一句話還沒說就被人催,有無搞錯!

我鍾意他的態度“唔講喇!”
寸爆!(是應有的態度。)


i love eason chan!!!!!

11 則留言:

匿名 說...

同你一樣咁寸呀麻!

我唔鍾意你的態度!

匿名 說...

我反而唔同意佢呢種串的態度
串得起同應唔應該串見仁見智吧

我深信(並欣賞) 周潤發, Anita Mui, 張國榮, 劉德華呢D真正的巨星反而唔會選擇去搞串個場合來表達不滿

Kit 說...

haha,哥哥都好串架,睇下對咩人啦,不過我都愛爆哥哥,
同埋都支持同樣好串好惡死既哥哥老死蘇絲黃~^^

匿名 說...

u love eason '
but eason don't love u

匿名 說...

haha...e囝 d叫有性格,我鍾意ar!!

shizuoka2002 說...

彌明:

聽過阿mill講,我先知I like you=I love you=I want you,哈~~~~~~!:P

Daniel.

匿名 說...

我都鐘意佢串既 :D
不過妳串得黎又黑人憎左啲

匿名 說...

你同佢一樣懶型
收擋吧

令仔 說...

袁小姐..你係串唔起人..你應該在atv過你一世吧

darna 說...

actually he may not intended to be "inch".. just that the time wasn't enough, so he needn't say more. seriously he knows he has the chance to say what he wanna say in other prize awarding ceremonies. ... just what i thought.

sometimes whether a person is 'inch' or not is defined by the others. after all everyone got different values.

add oil erica :)

Unknown 說...

我都好鍾意eason, 哈哈
佢果種 我係咁就咁 既真性格真係好型!

同埋我好鍾意睇你個blog架, 好多時都一矢中的, 正! 有野想講就講, 唔駛兜兜轉轉!

雖然有時未必同意你既意見, 但係我完全贊同你既講法, 呢個係你既blog, 唔通連你想講咩都要其他人approve? 任何人唔鍾意睇可以唔睇, 你又冇迫人睇你既blog! 果d一個二個匿名鬧人王真係唔知想點.. 網上世界好多野真係愈黎愈離譜..! O.o

所以希望你唔好為鬧你既人唔開心啦! 加油!