2008年1月23日



袁彌明炮轟無禮司機

   袁彌明是個敢言的女子,連開罪無铫也不怕,即使被雪藏卻依然故我,敢怒敢言,更何況是對一些無理取鬧的的士司機?近年經濟好轉,巿民口袋可能寬鬆了,花 費也愈來愈捨得,乘搭的士是最方便的交通工具,哪管的士費比起其他交通公具不算便宜,但因為方趕時間或貪方便,很多人都樂於做「伸手黨」,但不少人乘搭的 士都有不快經驗,袁彌明亦試過有一次感到相當激氣。

  袁彌明說:「現時好多時搭的士都要受氣,好似 最近一次我同朋友去睇郭富城演唱會,我們在中環截的士,預料行紅磡過海隧道會塞車,點知路路暢通一鱓都唔塞,我只是跟朋友說一些話,大致只是說原來唔塞 車,應該會早到好多。點知個司機無端端連珠炮發,話我『小姐!你咁講咩意思呀?』我即刻諗,我咩意思呀?根本乜意思都無,我只係同自己朋友講,都唔知佢 有咩不滿,大家嘈鰦幾句,最後由我朋友調停。其實已發覺的士司機都比較敏感,脾氣又容易暴躁,可能他們經常困在車廂中工作很辛苦,但要知道他們也是服務性 行業,也應該對乘客禮貌點呀!」


  文︰無名火

沒有留言: