2011年1月16日

化妝

素顏
淡妝
濃妝

11 則留言:

匿名 說...

我覺得你的素顏比有化妝好很多,不是擦鞋

Shuffle 說...

坦白說 , 我覺得第3張最靚 ^u^

匿名 說...

你塊面好瘦...想問,,你仲有無打Botox啦. 因為我記得你話你以前會水腫得好緊要. 但而家塊面瘦左真係好靚.

我鐘意第一同第三張.

2005mhk18@gmail.com 說...

無喇...宜家瘦過以前

siu yu 說...

有一次系KAMI見到你幫手..
你真人比相仲令好多...同埋瘦左好多阿真系!
點樣減咖?

hong 說...

Dear: Erica

我有一個提議,妳會否考慮在生活百貨店內,加添一些男士護膚、潔膚、爽膚、保濕及一些剃鬚前用品和剃鬚後護理產品作售賣...

多好男士都會有潔臉的習慣,但他們不會花太多時間去了解產品或不知道什麼叫好與不好,
可能求其在超市或萬寧買潔面產品用,

其實現在好多一向做開女士護膚品生意的品牌,都開始有男士的護膚、潔膚、爽膚、保濕產品,有些還有剃鬚前用品和剃鬚後護理產品,

其實袁小姐妳不妨考慮一下,但有一個問題就係...產品是好是壞,妳本人不能親身試驗吧!

匿名 說...

各有各靚~ 我會比較鍾意素顏,以藝人黎講,你補養得十分好:- D

匿名 說...

ERICA,我想問...做吊線雙眼皮痛嗎? 有打麻醉針嗎? (我很怕很怕痛的)

我很想改變單眼皮小眼睛的外表, 卻又怕痛, 又怕保守的同事會有太多指指點點, 結果已付款仍決定做吊線。可是心中仍然希望有一天可以有勇氣去做此手術。

2005mhk18@gmail.com 說...

少少痛, 可以接受的. 請email我.

Mandy @HKCHIC 說...

Erica, i think you are beautiful with or without makeup. i prefer the little make up pic than the third. of course, it's hard for girls to go out without makeup, at least for me. :P

匿名 說...

Wow ur 3rd pic is gorgeous! Could u pls tell me how to do the make up?