2010年8月5日

o靚模上位快過港姐


東方日報 
C12  |   娛樂
2010-08-05

袁彌明:o靚模上位快過港姐
袁彌明(Erica)前晚出席活動,她表示有留意港姐新聞,對於莊思明選美當晚的花師奶頭,她說:「其實個頭出事佢都控制唔到嘅。(三甲畀人叫『豬扒』喎!)又唔好咁話啲女仔,係平凡囉,喺中環搵幾個都有咁嘅質素。其實依家選港姐上唔到位o架喇,做o靚模咪仲好,除兩件衫仲快。好似上年港姐冠軍咁,都唔記得係邊個啦,一年都冇佢嘅報道。」
問到Erica是否接受整容,她說:「割雙眼皮同打針都接受到,但隆胸隆鼻要植入外來嘢,會有風險,就唔係咁好囉!」對於外間提出「驗胸」以證藝人容貌真偽,Erica直言:「無謂嘅,其實fans唔會介意偶像整容。娛樂圈好多人都有整o架啦,係好少人認之嘛,我覺得講大話仲衰過整容!」另外,近來Erica轉戰商界,首間店舖生意不俗,透露會再開多間分店。

2 則留言:

匿名 說...

袁小姐,,
請問你之前推薦的綠粉可以係邊到買到?!

匿名 說...

想到舊年 更多挑戰!

昨天