2010年8月8日

按摩女郎

連日來schedule爆滿, 見星期六下午無約, 去了銅鑼灣按腳, 順便按頭肩頸. 
按摩師是一位率直多話的傻大姐. 她不知道我是誰. 
見我按腳時睡著了, 沒有打擾. 
按頭肩頸時我痛得哇哇叫, 睡不著, 她隨即變為開籠鳥. 按到我掌心時無端"哇"了一聲, "隻手咁滑既?" 每日把最好的美容品搽了上手才搽上面, 怎會不滑?
再過了一陣子, 她找話題問:"你個樣咁細, 有無20歲?"

我當日給的貼士比平時多, 因為我最喜歡誠實的人.

5 則留言:

Betty 說...

无化妆的话嗰样真系几细个.

Syreeta Sik 說...

可能佢扮唔識你咋,咁先係老手。

匿名 說...

剛看atv...你說你媽有做眼袋抽脂,,請問o係邊度做?幾銀?效果好嗎?

shizuoka2002 說...

彌明:

我忍唔住笑咗,希望下次上mimingmart時不會被鞭打~~~~~~:P

Daniel.

匿名 說...

我當日給的貼士比平時多, 因為我最喜歡誠實的人

唔係個個都知你講緊笑架