2010年7月5日

轉載自<信報>: 脫光最虛偽 (徐詠璇)

2010年6月29日
琉璃火

脫光最虛偽

「我脫光衣服,在鏡頭前是為了生存!
而有些人穿着衣服,在鏡頭前只是為了私慾和欺騙!」
這趟,說話的是日本AV女優蒼井空。
每隔一陣子,便有娛樂圈艷星o靚模,肉體坦蕩蕩的,非常有哲理的站在道德高地說這類似是而非的話。
也難怪,每個年代都有小孩子,也有無知少女。每五年便是一個世代。所以每次說出來,都挺新鮮似的,像是新發現,是新一代對舊社會虛偽偽善的鞭策,反正說了便可以紅上幾天,脫衣服也脫得特別高貴響亮。橫豎單是挺胸彎身挑逗,這甫士也只能博得有限篇幅,多幾句有人生哲理的話,noise可以多一些,又可以上節目接受訪問。只是露胸走光,能博取的air-time有限……
多一點「深度」,說不定明天便可以去大學跟教授與學生討論文化了。
「我脫光衣服,在鏡頭前是為了生存。」A句,無可厚非,自己選擇。
「有些人穿着衣服,在鏡頭前只是為了私慾和欺騙。」B句也錯不了,莎士比亞以至魯迅都有鞭撻社會的虛假。
但A與B無必然關係。蒼井空與一眾o靚模脫光,才不是為了控訴社會呢!隨便罵人家一句「衣冠禽獸」,便以為自己變得神聖,脫衣也特別光采,這只能騙得十六歲以下無知少男少女!
就算那句「我脫衣是為了生存」,說出來好像雖千萬人吾往矣,非常有勇氣也有承擔,但看清楚一點,不妨反問:小姐,為什麼要生存便一定要脫光衣服?
沒有更好一點的生存方法嗎?
真的不在鏡頭前脫光便沒有生計?你說的只是「搵快錢」而已吧?不是大自然的「生存」問題吧?
我們不介意有女優、o靚模、脫星,這是她們的選擇,但我們對這些由經理人撰稿或當事人自以為很高人一等的「哲理」,十分痛恨,因為這超虛偽!脫了還要乘機指穿着衣服的人埋怨人家「欺騙」,這類扭曲,太侮辱大家智慧了!

15 則留言:

NC 說...

究竟係邊個虛偽? 今次一清二楚~

我真係(個人意見)冇辦法認同食雪糕係一種藝術;掛藝術名堂(羊頭)賣意淫挑逗(狗肉)

唔好講「觀點與角度」呢一套,大眾既價值觀/底線一早已經有係度,唔駛再討論

舊年都未有太大感覺,今年見到有靚模小姐將自己放到咁高,唔出聲唔得喇~

另開一個靚模展咯,真真正正掛羊頭賣羊頭喇

2005mhk18@gmail.com 說...

agree.
還要以為自己站在道德高地罵人虛偽,戴有色眼鏡, 認真離奇.

mastereye 說...

觀眾的眼光還是很雪亮,大大聲的升東擊西,似有大條道理的cover strategy.
已經唔work. 要cover,可能需要更高明的橋.如果冇新橋.明刀明槍照直做,可能得到更多的尊重

DANIEL 說...

現在的社會風氣太奇怪..
我大膽將問題怪在現今的傳媒身上..
每天接觸到的是..INTERNET, 報紙, 雜誌, 電視..
不停鼓吹大家消費...
年青一代未必會掙錢..掙了也不多..日日望發達,望做明星
再看報紙說某某人"一脫成名"某某明星"為求上位,出入酒店陪老細"
再看電視劇...見到如何出賣別人出賣自己求上位
想做明星當然會想辦法啦..有樣學樣..只好一脫..自然出現大量0靚模..
但脫的市場卻又不太多..未必人人做到0靚模..為了追求過上有錢人的生活..只好出賣肉體..
甚至好像某位年青女仕一樣..覺得要做些"很爆"的事..走了去賣淫...
整個道德觀, 價值觀, 人生觀都出現嚴重扭曲..
錯的是他們?未必...
他們只是不經意間中了別人的局而已

mastereye 說...

現今的社會比以往competitive.要出位要比以往更出位.香港實際的GDP growth其實不高.但爭餅的人多了.大家(除少數人外)都遇到profit margin 縮少的問題.雜誌傳媒亦如事.如果你係boss,面對成班要養樓養家養車養自已的staff.總要想想辦法.

匿名 說...

佢地擺明賣肉, 仲比某些男/女星暗地賣肉卻在鏡頭前風光非常好, 站在高崗向世人訴說:"我是不會接受包養的!"

這麼一來, 蒼井空等人雖有失道德, 卻算是以誠相待, 不就是你所追求的"藝人要真誠"嗎?!

而且, 他們的路和人生規劃, 不是任何人可以干預的.

Ting 說...

筆者寫得實在太好, 一矢中的~

曾經見到o靚模在節目上哭訴,話o係為左幫補家計,唔想屋企人咁辛苦..
喂...香港大把窮人,唔通個個就要好似你咁「孝順」, 賣弄色情?
幫補家計, 只不過係一d唔想讀書又冇腦唔想辛苦唔肯努力嘅o靚妹賣肉嘅藉口!

最後想講, 唔係殺人放火先係錯~
唔好一句:「我又唔係殺人放火, 又唔係犯法」去justify你所做嘅野, 因為呢個世界上仲有道德呢樣野的。

匿名 說...

你宜家都話緊人地虛偽啦...你係咪咁夠真先?

再者...我話佢靚過你你要否認嗎? 你亦要否認你所尊重嘅「有作為」嘅男人對女人仔嘅睇法係只在乎外貌嗎? 要同做大事嘅男人平起平坐就要學下呢啲take-away point.

我個人就話: 佢夠索. 講嘢有文有路唔會感覺反感. 可同情可憐惜. 男人自動想錫. 佢做女人算唔算係成功?

2005mhk18@gmail.com 說...

唔知你想表達什麽.
高登人?

匿名 說...

我覺得秋生話佢地販賣青春但沒有清只有春真係經典

楓葉社 說...

TO匿名1:
他們的人生不是別人可以干預,但當他們的人生影響了其他人、尤其是帶壞了新一代,所有人都有權干預
TO匿名2(尤其是那一句:你宜家都話緊人地虛偽啦...你係咪咁夠真先?):
不見得超級巨聲的評判都很懂唱歌
不見得踩別人樣衰豬扒的人都很漂亮
不見得批評藝人講大話的網民都是誠實可靠

匿名 說...

或者蒼井空只係吐苦水吧!可能!?

道德高地!?虛偽!?點解唔嘗試想下她想講咩呢!?

匿名 說...

to 楓:
不見得評判都有人同意
不見得踩人都有人相信
不見得網民都有人埋會...

最後...你有理都冇用...公道自在人心...人心話佢夠索夠真...鐘意佢就係鐘意佢...講咁多道理分析其實係反過嚟要人留意你自己嘅短處...你自己做得好人地自然搵你嚟講你到時插返人都未遲...

匿名 說...

anchor cheung wan yim said sth similar on her blog which is so true. ms. chow was doing something solely for money, 「是人生經驗」...hilarious.

匿名 說...

HAAHAHAAA 好正呀ERICA你都有高登仔黎睇你個BLOG。
WELL,岩既,詞不達意9唔搭8係正常,生平都無睇過字, 睇既都係圖畫, 都好難可以有INSIGHT同ANGLE.ERICA, 佢都只係呢D PRODUCTS既SIDE PRODUCT黎!
XD

http://www.youtube.com/watch?v=AemTwymk9tc&feature=popular

NEW BRA......我又真係幾"同情"幾"可憐"佢...