2009年12月18日

核突鬥核突

<東方日報>
袁彌明與張學潤昨日出席「亞洲遊戲展Cosplay前哨戰@西九龍中心」活動,教授眾「Game模」升呢之道,她說:「佢哋皮膚好有問題,咁後生就咁差, 要少食煎炸嘢,今次見佢哋已經好咗,執完都有一兩個見得人,不過,依家都唔係睇樣,最緊要肯搏、肯露肉。」

她又認為o靚模早出道冇罪,但不要影核突相。是否指鍾蕙芝和胡心諾的半裸月曆?她說:「我覺得佢哋好核突,淨係着底褲,咩都畀人睇晒,正常女仔唔會影呢啲相,周秀娜仲核突,簡直係核突鬥核突。」

11 則留言:

匿名 說...

在女性眼中呢的模真係初級變相「雞」,祇係被抱裝成模,可悲也!可能香港真係無晒夜總會之類比佢地擺明車馬出賣自己!

a.y.u.

匿名 說...

至於袁彌明批評她們的月曆照片色情, Lavina即反擊說:「我諗袁小姐遇到咁好嘅製作班底都好難抗拒,其實色情同藝術差一線,你思想色情咪睇到色情囉,睇你用乜角度睇啫。」

你地兩個隔空互罵....其實咪又係核突鬥核突.....唉...算吧啦!

匿名 說...

the ONE had Done !

匿名 說...

Erica 你對亞視最新0既遊戲節目 "財神到" 有咩睇法?
http://www.youtube.com/watch?v=__LlW3m_C1k

2005mhk18@gmail.com 說...

咁有再好的班底就可以脫,或者拍AV,是不是?

財神到我無看過,但今日要去錄影.

匿名 說...

不少女性包括我在內都不討厭周秀娜, 甚至覺得她胴體吸引, 臉孔有性格, 行內不少跟她合作過的人也讚她工作態度良好, 實在不至於要被彈核突, 張先生的評語未免偏激刻薄. 不過有幾位能夠唔係佢好友而佢又肯讚靚先得架? 所以不用上心

根本現在最污染市面最核突鬥核突的, 是坊間一眾 botox/纖體/整容廣告. 不是說廣告性質有問題, 而是那些代言人的衣著打扮平面設計通通肉酸過o靚模月曆好多. 月曆起碼只是掛在家裡, 但那些廣告四圍都係呀.

MM

匿名 說...

其實真係幾多女星/model 會因為班底好而肯脫的, 拍 AV 同拍 Nudity 程度有別, 不能相提並論吧. 你睇下幾多女人肯在 Helmut Newton 鏡頭前全裸? 或許周/Lavina 在已故 Helmut Newton 鏡頭下會散發不一樣的魅力. 格調高低,有時取決於攝影師的功力多於模特兒本身.

匿名 說...

其實香港人太保守...性感就係="妓女"?
唔少國際女星都登上Maxim做cover girl..
我欣賞周秀娜, 因為佢做好自已份工...亦無批評人哋去抬高自已...
希望周秀娜會繼續增值自已..
當年D人都對 "迪娜" 冷言冷語...

家境好, 有學歷唔代表高人一等

2005mhk18@gmail.com 說...

我想有錢和見過世面的人的taste是有分別的.
何超儀(夠有錢)和莫文蔚(夠學識)都影過全裸的相,又唔見人地咁核突.

匿名 說...

Happy Boxing DAY

:)

Kit 說...

well算啦,實在唔駛為周小姐一班靚女勞氣,呢班人影相影得幾肉酸我地有眼睇,
唔駛多講,唔係就真係搞到自己個口都臭埋~
睇你用咩角度睇?唔好講人地外國,就係N年前徐若萱拍全裸,我都仲覺得可以算係藝術......
你地班靚模(especially Ms Chow)影呢d?sorry好難令人覺得唔係色情,
不如你地問返買你地本寫真集/月曆班哥仔係抱住咩心態黎買仲好啦!
作為女性,我真係覺得一d美感到無,真係好核突,根本係賣弄色情law唔該......
我覺得真係要好睇返果個人本身既氣質同埋photographer用咩角度去影,
唔係人人去影都可以話係"藝術"