2009年12月4日

mimingmart @ 經濟日報


3 則留言:

匿名 說...

Erica,
Go ! Go ! Go !

:)

匿名 說...

which much is your bussiness's profit margin ?

Kit 說...

係啊Erica我遲d會去你TST間鋪買綠丸,因爲就腳d,我平時好少出CWB~
我都好高興你可以find your way,我真係覺得你好叻女,識得用投資賺返黎既錢做生意,
我都想多d向你學習,我遲幾年都想返bkk同朋友夾份開返間細細地既coffee shop,
呢幾年買股票,賺左少少,擺係銀行又無息,所以想打本做小生意~
hehe,希望我可以同你一樣做老闆娘啦~