2009年12月4日

星期日晚8點有線12台<精算俏佳人>


袁彌明(Erica)、譚凱琪(Zoie)及球彩台主持謝蕙妍(Wendy)為有線新節目《精算俏佳人》擔任主持,節目中她們三人聯同投資專家胡孟青一起 談創業與理財。問到Erica可覺自己是個精打細算的人?她說:「都唔算,我做生意都係睇大數唔睇細數,時間都係錢,有時放太多時間喺細數度會好浪費。」
至於Zoie則表示自己曾開一間售賣矯形內衣的舖頭,可惜自己未有時間打理而失敗告終。至於拍檔Erica經常心直口快得罪人,Zoie則跟她很合得來,認為大家性格率直,甚麼也會拿出來講。而Wendy則坦言不懂投資,若有資金和時間最希望開一間時裝店。

Zoie服裝:Esprit
Erica服裝:Kensie
髮型:Nelson@hair

場地:La Brasserie

精算俏佳人trailer:
http://ent.i-cable.com/cen/catv/calculate.php

5 則留言:

匿名 說...

Happy December !

:)

匿名 說...

how can i see the re-run or any video source?

匿名 說...

6 . 12 play back on cable 12 !

:)

匿名 說...

睇大數唔睇細數, 嘩, 咁叻呀.

不過你美容生意又真係做得唔錯gei

匿名 說...

Erica 讚Zoie穿上整齊保安制服好有型,Zoie卻表明自己沒資格當保安,原來她太喜歡睡覺,實在無法忍受捱更抵夜的保安生活 !


: )