2009年6月9日

mimingmart @ appledaily

人人變美容達人

港姐袁彌明自設網址,親身示範各樣化妝及護膚品,加埋短片真人示範,並聲稱可代為入貨,雖然不是主力引入日牌貨品,但勝在夠說服力,最近她推介日牌 Atorrege AD+,大家不妨看看。另一個可買到日本藥妝店貨的地方是 city'super,有信心保證,略嫌貨品價格太貴,但勝在入貨速度確實快。

AD+深層淨膚啫喱$235、美肌潔面泡泡$235、美肌淨痘精華$210( c)

適合皮膚敏感出暗粒時用,可舒緩皮膚壓力,深入毛孔清除污垢,潔淨肌膚。


(c) 袁彌明生活百貨 http://www.mimingmart.com

寄賣地點: Iconlady( 2116 1589) 

3 則留言:

匿名 說...

點解唔用下韓國D牌子
我覺得都幾好
不過都係香港冇得賣

匿名 說...

Erica 你好, 因為我不是Elle的會員,所以只想到在此與你聯絡,多謝你介紹咁好的product給我們,請問防晒粉的sponge你會不會入貨?我想買這個product呀!但覺得如果防晒應該是天天用, 如果洗咗個sponge,佢又未乾便冇得用住囉,因我比較麻煩...有潔癖啊!想幾天便洗一洗, 如果有得配返個sponge會方便啲,同埋我驚用過啲好野之後,唔想用返其他品牌的防晒呀,咁個sponge又未乾冇得用好慘呀!

2005mhk18@gmail.com 說...

sponge無得單獨入(我都問過)。這樣的話我簡體你不要拆出來洗,用洗掃掃“半乾洗”。詳情可參閱:
http://www.janeiredale.com/brush_botshamp.html

mimingmart會入這支洗掃水.