2009年5月16日

又有誤會


我這次做雙眼皮手術,有些無聊人又說:
“之前邊邊邊個整你又鬧人,宜家自己又整?”

大概是有些誤會。

我從來沒有說人家整容有問題,只是鬧整了之後不認,更說自己是
1)自然美
2)天生麗質
3)女大十八變
4)化妝師神乎其技
等等的廢話的人,沒有誠信,不誠實,開著眼睛講大話而已。

我好久以前已經寫過一篇這樣的文章,叫《整容不認無誠信》:


19 則留言:

匿名 說...

支持!
個point唔係整唔整,係整完話「身體髮膚,受諸父母」,連家人都拖埋落水的大話精。

其實個人認為呢個手術同脫癦無咩分別,係個傷口勁啲,同埋因為近眼,要小心啲。

匿名 說...

你整左未呀?覺得點而家?

-粉絲妹charlotte

匿名 說...

i had watch a movie by John Woo about chage ( Face )!


Ha ha ha

匿名 說...

咁你覺得謝安琪小姐有冇整?

其實藝人整真係冇問題, 做觀眾梗係想睇靚野...某程度上係工作一部份

匿名 說...

支持:)
Anna

Kit 說...

我都好認同Erica呢個point,整容的確無問題,女為悅己者容,但肯認就唔係個個都得。
ok,整容唔出聲keep secret都無問題,但仲走去選美就真係好有問題。
好似樂基兒甘,隆胸就大大聲同人講自己隆胸,唔鈡意就話自己去拆彈,呢种坦白就真係好抵讚喇~

Kit 說...

係啊Erica你都係唔好對甘多電腦,俾對眼多d休息,準時食葯搽葯,好快對眼就會好靚靚架喇,家下忍下先啦,我地
都好期待睇下你對靚眼,好返后影相俾我地睇就得~^^
早d訓喇,goodnight!

p.s.唔駛理人地眼光,記住我地無可能得到每個人既認同,只要認定自己做得對就得~

Kit 說...

最后想講,Erica你完成呢次眼部美容就夠曬喇,已經好perfect,真係唔駛再整,
因爲你本身天生就係美人胚子,再整好可能會弄巧反掘。
Anyway,你甘聰明,識"lum"架喇,作爲fans只可以俾意見你~^^

匿名 說...

整容又唔會影響他人,就算有後遺症都係佢自己承擔,關其他人春事咩。是否公開也是私隱問題,與其他人無關。

一些人天生美貌天仙,一些人就一副鍾無艷的樣貌,上天已經很不公平。如果科技能夠拉近兩者的距離實在係造福人群。

點解整容人士要公開自己整容,佢o既私隱關你春事咩。

你諸多要求,因為你並不是天生鍾無艷擺,逆地而處,再想想擺

飛蚊導彈 說...

並不是說整容的人要主動公開,
別人(甚至傳媒)問起也可以不回答

但是如果明明整過容,卻對傳媒說自己"真材實料","純靠化妝",甚至"身體髮膚,受諸父母"等等,那就是公然說謊,不能接受.

匿名 說...

呢度個個口口聲聲話唔認就係不對, 甚麼公然說謊...請問,閣下係咪未講過大話?? 一個公眾人物講呢d咁0既大話係咪對閣下的生活/生計, 甚至香港經濟有好大好深遠的影響??

我唔係話說謊係正確, 但又係咪真係在座咁多位講得咁x嚴重??

doubochino 說...

好緊張, 好想睇, 幾時有哦?

匿名 說...

有人既地方總有人說事非,算吧啦,咁快好翻啦?要多休息=)希望你唔好介意我係自己個blog度link左你個blog
http://jacso.hk/blahforme

匿名 說...

袁小姐,既然你覺得畫上眼線後隻眼會變細左,咁你化妝時咪唔好畫囉,隻眼咪會圓囉,又洗乜講一大堆野,其實SUPPORT你自己去割呢...
總之一句,你喜歡的就會做嫁啦,洗乜解釋呢!

單眼皮女生

婷婷 說...

我剛剛睇左你的youtube video,kenneth和你講解掃的部份好好呀!我唔識化妝,最近想置一套化妝掃但完全沒概念,現在我知道基本的掃是甚麼,有甚麼分別及怎樣應用啦!謝謝你!

吊線痛不痛呀?

匿名 說...

I think the problem at hand is why do the society instill the norm that cosmetic surgery is bad.

I could totally feel for those girls.

匿名 說...

何時開始, 大眼就是美 ? 都不過是被外國人的 feature 及日本的誇張化妝而影響。都是祟洋哈日。其實標榜不隨波逐流的Erica 最終都是要迎合大眾傳媒及觀眾口味 ? 其實上海人的眼,不應是較細或單眼皮的嗎。同意「單眼皮女生」的話,要幹就幹,用不著解釋。現在是為解釋而解釋,不像Erica 的性格。

ymca 說...

最重要安全呀..

匿名 說...

下?其實真係有人「女大十八變」喎!!
我自己細個就係純單眼皮(阿哥都係單眼皮,但父母就兩個都係雙眼皮)
十一、二歲我其中一邊開始變雙眼皮(即係一隻雙一隻單)
到十六、七歲,兩隻都係雙眼皮~~
到最近(可能係老左既關係)睡眠不足時就會變成袁小姐妳做完手術的效果。
假若有充足睡眠,就會變回內雙眼皮。