2009年3月27日

初初開始做生意

發覺任何一個程序都會有野出錯,經常比人激到氣咳。

事件1)比local courier激爆
搵了一家local courier幫我由我家送綠粉和squalene到anthonG。

courier公司人員上來拿貨,我用家裡的(公斤)磅在他面前磅。12kg。他問我即是幾多磅,我拿計數機幫他計就
12 x 2.2=26.4lbs

他拿出報價表說要$150。我說今早打過電話問報價,應該是$70。
他指給我看:26.4kg =$150磅。
原來有表上KG!咁請問我剛剛那計數機來幹啥?
我說:不是26.4kg,是24.6磅呀先生。
ok無事,無激親我。


之後,他又打來,說粉狀不能送,又說液體(squalene)狀不送。
我一早跟CS說了是粉狀保健品,CS才send人來收貨的,現在怎么又不行了?
最大問題是他們拆開了我的貨來看!

我破口大罵:你做mut拆開我D貨??
本地速遞又不是出入口!他說是公司policy。
我心想,郵局都可以寄粉狀和液體,郵局都不會亂拆開我D野,你憑什麽!!!
有問題可以打給我問,怎麼可以某某然拆開我D貨,比人拆過我重點賣?
激到我以後都不會用這個本地速遞。

之後他confirm可以送粉,不可送液體,就把squalene退回我家。
其實他們送回squalene給我的effort,不如將它們送到AnthonG算啦。怕跌爛?送番比我都可能會跌爛ga wor


事件2)勁接無理courier complaint
local courier先會打給客人,make sure有人收件才會送件。
有一個客order時寫明:一定要送到本人手上
但courier打極電話都沒人聽,所以遲遲未送貨。
客人打email complaint,說”、“為何一定要搵到我才送貨?”
搵不到你又怎么送到你手上?
-_-!  明明是你說的。

事件3)都是物流
找了一家shipper幫我做freight forwarding
問他
從美國提了貨沒:唔知
幾時飛番香港:貨未上機就唔知(上左我重會問?)
幾時到港:唔知
幾錢:唔知

我就此成為了一位”盲“目的客人。什麽都唔知。

同樣跟這位shipping say了goodbye。


以上只是冰山一角.....

能夠想象,最終可以和我合作的,全都是fit馬,因為我是一個超級demanding的客人。

我做vendor的時候全心全力為客人”奉獻“,解決客人任何問題、狀況;所以當我付鈔時,當然要求最好的服務啦。




 

24 則留言:

匿名 說...

那間local courier真有性格
擺明唔做你生意

匿名 說...

你的生意看來薄有微利,會報稅嗎?

匿名 說...

Nice to see you back!

Add oil, a little business has thus begun!

Josekin 說...

發覺任何一個程序都會有野出錯,經常比人激到氣咳

Business is like that ga ma... unless you keep working with very smart people, better develop the capacity to take shit from vendors and customers!

陳大文部落 說...

你果間 courier 真係差啲,我諗因為係啲員工大部份都係 part-time( 極低人工果隻) ,所以蒙下蒙下。

奇怪,粉狀和液體,咁你係有密封包裝嘛,好多產品都係粉同液體㗎啦。

你可樂都係液體啦。

--------------

有啲人又真係九唔搭八,電話又唔開,然後又話人唔搵你,跟住又話唔駛搵你,呢類人好多時係果班做 Sale屎嘅,自己無時間又要扮得閒。


我諗同你合作唔駛一定要好 fit 馬,速遞 shipping 呢啲咁簡單嘅嘢,你而家講果啲問題,只係人地太九唔搭八嗟,由頭錯到尾,無質素,稍為執正少少,都唔會咁九唔搭八嘅。

2005mhk18@gmail.com 說...

Really? oh no~~ cuz i usually stay with competent people like you...

Betty 說...

其实我估计你用嗰间courier 同 shipping 唔掂姐....照道理我间公司用嗰间好似都无遇到D甘既问题...

匿名 說...

add oil

Juanjaime 說...

You get what you paid for (cheap price for cheap service)

匿名 說...

If you discover a Good Idea !

That would be a Business !

Ha ha ha

匿名 說...

嘩...你真係當生意做?
ELLE Blog 有人又要嘈了.

你都有time cost gei, 收番D都好.
ELLE會唔會俾錢你寫BLOG ga?

匿名 說...

Now you know what business "risk" means.

匿名 說...

請問可唔可以公開最後有得留低的速遞?

匿名 說...

cool Erica!


ms b

joyzzzz 說...

ERICA,我之前搞團購搵順豐送貨,個司機又係話粉同液唔送得,又話要拎返公司CHECK過先,最後佢話開頭以為我要運上大陸.約佢上黎拎貨又一拖再拖,仲搞到第二日先拎,我自己送仲快呀!!我懷疑係D司機唔想撈囉..

seven 說...

Erica~有性格

匿名 說...

不單止是courier、forwarder。
在香港很多行業的服務水平,也愈來愈差。
這叫我們的社會如何再跟不停急步向前走的大陸城市競爭?

陳大文部落 說...

其實,速遞公司不送粉和液體物品,原因有二:

1. 速遞員每次拿十九幾件貨一齊送,又趕又迫,怕包裝不好,粉和液體流出,又難清理。

2. 怕有人借速遞員運毒,粉 = K仔原料;液體怕是客人給仇家送易燃液體。


所以一般來講,長期有貨要送,要找固定的速遞公司,和該公司阿頭傾好左,都係送呢啲嘢喇,就唔會次次彈回頭。


同埋呢,因為有好多「算死草縮骨客」和「求其低質 OL」,包裝求求其其,又算死草一大堆貨谷埋一 pack ( 指計件數果啲 ),又想慳 packing cost( 有些文員想乘機 $$$ 落格 ),於是速遞公司要多多檢查喇。

好多古靈精怪嘢嘅。

匿名 說...

其實我又唔係好明就算你當係生意做有咩問題喎..
D人唔信你咪唔好買..信你同你買係佢地選擇..

匿名 說...

add oil.

你介紹個支SERUM 好得, 無毛孔問題O既人係唔會知, 我入來係多謝你。買之前都係姑且一試心態。

匿名 說...

市場唔同! 牛市一期! 熊市三期!


ha ha ha

匿名 說...

Astroboy !

Cow one!

:)

匿名 說...

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=2194411&extra=page%3D1

呢個係乜野報?-0-

匿名 說...

很欣賞你的坦誠和專注,你一定會十分成功,努力!期待你的專門店開張。你介紹的健康食品真的很好,多謝你。