2009年3月3日

袁彌明桃花滿地 易有三角戀


3月7日(星期六)《玩轉姻"玄"路》

(成報)  有線娛樂台推出全新玄學節目《玩轉姻"玄"路》,由麥玲玲師傅夥拍黃翠如及區焯文(Amen)擔任主持,邀請到袁彌明(Erica)擔任嘉賓暢談其愛情路。

  麥玲玲師傅指出袁彌明命格屬滿地桃花,顯示一生有很多機會拍拖,她又指Erica12歲已經行桃花運。至於幾多歲失身,袁彌明就大方回應是在香港的合法年齡(即十六歲後)。麥玲玲就指她在秋天出生,易出現三角關係,容易戀上朋友的男朋友,Erica回應此情況試過一次,麥玲玲又指金重的人在同輩間有很強的攻擊力,因此同輩的朋友都不會肯介紹自己的男朋友給她認識,甚至遭人排斥,Erica即大叫︰「很準啊!」

  麥玲玲師傅又批她在2011年會嫁得出,而且一定是做大婆,不是二奶命,未來老公是官仔骨骨型,樣子不差。但她提醒Erica婚後仍會有桃花,師傅取笑她說︰「唯有到時心口條事業線唔好開到咁低,避忌一下啦!」

6 則留言:

匿名 說...

咁敏感既問題..如果你仲做緊TVB,,你一定唔會答..是嗎?

匿名 說...

"心口條事業線唔好開到咁低"

哈哈!! 麥玲玲好野!!
係唔係今個星期六播?

匿名 說...

wah.. erica .. what happened to you ? why u shed a lot of pounds .. u look so skinny in the pic ??
are u too busy lately ??
take care pls !! don't work too hard on the "green powder". since u help "sisters" odering green powder .. u have less time writing blog and sharing your beauty tips and hosehold stuffs tips (those hangers are fab. !!! pls share more of your good products to us and take care of yourself.

Refrain 說...

你個樣算係 sweet, 身裁雖然唔及 E-cup Baby, 雷凱欣咁誇, 但勝在人有我有 (如果可以再大少少更好)... 敢言, 性格有些少男仔頭

老實講, 呢類女仔一定多男人追啦 (等同桃花重), 算黎都side氣

不過呢, 藝人一定要定時曝光, 我地都好明白....

麥小姐自己本身都勁 (不過係肥果種勁), 不過睇怕佢一定唔敢學你咁, 著三點式泳衣當眾 show off

Leon 說...

如果你肯比我幫你算紫微可能重更加準

匿名 說...

有冇得睇番啦?