2008年11月7日

this is what i call "SINGING"

超鍾意BoA, since "Listen to my Heart"!

相信香港就只有林憶蓮可以唱到這個水平。
因此林憶蓮也是我的偶像, for 20 years。

對香港樂壇來說,可悲的是,BoA 14歲已在日本憑實力走紅。

Will G.E.M.鄧紫棋be our next BoA?

12 則留言:

匿名 說...

HKReporter 香港人網主持網誌(大合體)
Check一道就搞掂,唔洗個個blog都check, 如果我漏咗邊個,記住話我知。

Link: http://www.spreada.com/myradioblogs.php

tin 說...

GEM 紅應該無問題既~
佢把聲好有爆炸力, 係香港少有既!
而且佢唱歌既發音位置同方式都好似美式果方面既....
而且佢咁細個.. 真係有排玩丫~

匿名 說...

我勁鐘意BOA
NO.1超好聽
我覺得以前王菲都好有水準:)
GEM都好好

匿名 說...

我覺得佢唱到死唔斷氣, 令我抖唔到氣, 是我不懂識欣賞吧!

akira 說...

我未聽過佢依首日語歌
收錄0係邊隻碟架???
BoA依家進軍美國喇
希望佢可以打入美國市場
佢首EAT YOU UP一定要聽

2005mhk18@gmail.com 說...

in Valenti. but original version is 輕快版, not as good as this version.

篤篤篤撐 說...

林憶蓮...give me 5 !!!!
至於GEM, 要等下sin了, 太黑人feel, 仲未有自己風格..

Unknown 說...

Not that impress. Also for the Nth time, pull away the mic when breathing!!! What so hard about it!!!

匿名 說...

鍾意中文歌

匿名 說...

g.e.m仲有好多發展空間..
雖然歌聲係最重要.
但試問第一眼點會吾重要..

大個d,女人味出黎多d應該紅既機會更大

Paul 說...

對不起, 還是要說一句, 憶蓮比BoA 好多了...不過, BoA 還年輕, 而憶蓮也不是一出道就唱得那麼好.

匿名 說...

G.E.M. 缺 乏 個 人 風 格,
即 使 '紅', 也 不 會 長 久!

我 比 妳 小 10 歲, 但 要 妳 提 起 G.E.M., 我 才 真 正 認 識 她 - -