2008年11月14日

移 民 治 水 腫


袁 彌 明 日 前 穿 上 三 點 式 泳 裝 , 大 晒 34C 、 25 和 34 的 身 材 , 其 身 形 比 早 前 纖 瘦 了 不 少 , 她 說 : 「 我 比 之 前 瘦 足 足 20 磅 , 因 為 我 身 體 內 分 泌 失 調 , 有 時 會 好 水 腫 , 食 極 都 唔 知 飽 , 但 一 遇 到 熱 天 , 我 食 量 就 可 以 控 制 番 , 食 少 番 , 自 自 然 然 會 瘦 番 晒 。 」 因 此 她 特 別 愛 香 港 炎 熱 的 天 氣 , 每 年 冬 季 就 會 出 埠 避 寒 。

遷 居 熱 帶

袁 彌 明 希 望 可 以 儲 夠 一 筆 退 休 金 , 然 後 移 民 到 沒 有 冬 季 的 國 家 居 住 , 可 是 距 離 達 成 願 望 的 路 還 很 遙 遠 , 她 說 : 「 所 以 , 家 我 要 努 力 賺 錢 。 」


採 訪 : 比 華 利
攝 影 : 陳 慧 安

7 則留言:

tin 說...

儲得錢黎 可能香港都無左冬天啦~
不過妳個怪病真係無得醫架?

Q4 說...

Africa is hot the whole year! =P

匿名 說...

移居他方原來只為自己....真的嗎?
他方有自由的空气否?

匿名 說...

See u in HK later?

shizuoka2002 說...

彌明:

現在太瘦了~~~~~~:)

Daniel.

高橋涼介 說...

哇~妳夢想移民去果個地方嘅天氣對我嚟講簡直繫夢寐以求。我繫一個好驚凍嘅人,夏天都唔可以衝凍水涼,一定要溫水。
PS:我繫男仔

Kit 說...

我就打算遲d返老家泰國長住,
我都係好怕冬天,一到冬天就成日好想食野......
Erica你宜家甘好fit喇,真係唔駛減肥~~^^