2008年6月22日

袁 彌 明 出 書 嘲 《 肥 田 喜 事 》 白 癡



袁 彌 明 昨 天 為 新 書 「 反 . 串 」 舉 行 發 佈 會 , 她 的 母 親 也 有 出 席 撐 場 。 席 上 袁 彌 明 形 容 06 年 拍 了 白 癡 無 聊 的 劇 集 《 肥 田 喜 事 》 , 後 因 監 製 指 她 沒 有 落 力 增 肥 , 最 後 角 色 變 得 可 有 可 無 。

「 唔 再 講 TVB 」

有 書 迷 問 袁 彌 明 書 中 指 男 性 的 食 慾 和 性 慾 有 關 的 問 題 , 及 做 港 姐 未 必 會 名 利 雙 收 , 她 說 : 「 點 解 上 屆 港 姐 人 會 認 得 ? 因 為 張 嘉 兒 俾 人 話 似 豬 扒 。 」
問 袁 彌 明 會 否 送 書 給 無 的 人 ? 她 說 : 「 鬼 要 咩 ! 書 應 該 會 去 當 飛 鏢 。 」 至 於 會 否 送 給 無 高 層 樂 易 玲 ? 她 說 : 「 佢 都 話 唔 記 得 , 問 佢 要 唔 要 ! 要 就 送 100 本 。 其 實 TVB 幕 後 好 多 人 都 鍾 意 睇 我 寫 , 我 會 送 畀 佢 , 但 暗 啞 底 唔 話 你 知 。 」 對 於 謝 賢 指 無 孤 寒 , 她 說 : 「 佢 地 位 唔 同 , 我 就 唔 再 講 TVB 喇 ! 」 問 她 該 書 爆 料 會 否 怕 有 手 尾 要 跟 ? 她 說 : 「 唔 怕 , 家 都 冇 人 打 我 。 」
採 訪 、 攝 影 : 王 連 連

11 則留言:

匿名 說...

「唔怕,依家都冇人打我 。 」

笑爆。咁得人驚?

陳大文部落 說...

成段報導,是【袁彌明出書會】,但成篇都無一隻字講本書,除了書名。

有生果報,會發覺呢個世界好似無個好人。


PS : 張 + 兒唔係似豬扒,俾似 Plazza...

匿名 說...

你本書我買左了..
而你做既大娛樂家我都集集聽..
仲有lady first xp'
真係好欣賞你..+油!!

雖然我得15歲...但係我都會盡我全力支持你=]

匿名 說...

彌明:

我會考慮寫Blog的事情,也等待下一本大作:)

P.S.會否遊說Dr.Yuen出書?

Daniel.

sapphire~ 說...

斷章取義...今日終於親眼見識到...

去一去新書發佈會,眼界大開

匿名 說...

彌明:

Have a look!

http://www.bloglines.com/blog/Daniel2002

shizuoka2002 說...

彌明:

用Blogger比較好!

http://daniel2002-shizuoka2002.blogspot.com/

Daniel.

匿名 說...

點解幫惠康賣廣告:p

匿名 說...

wow, this photo is better than yesterday apple daily's one.

匿名 說...

Add oil !!!

匿名 說...

我係第一次留言俾妳,認識妳係因為蕭生個人網,初初對妳印象覺得無乜特別,細聽妳既節目及文字開始欣賞妳,從來機會係俾有料既人,妳努力啦!一定得既^^!我今日都去左書局買左妳本書!好好睇,夠真.留言俾妳鼓勵妳!