2012年7月16日

2012立法會(新界東)參選宣言


各位親友  blog 友:



7月15日我在家人,朋友,和幾百名人民力量義工/支持者見證下,正式宣佈參加今年9月9日立法會(新界東)選舉。
以下是我爸爸的支持宣言,和我的參選宣言
希望各位細心觀賞,並推薦給家人,同事和朋友
每一個分享,每一位的支持,都會在今次立法會選舉發揮極大作用

今年是香港危急存亡之秋,我願意,無論經濟起跌,政制進退,社會盛衰,將和你一起守護香港,為爭取民主自由而努力。你願意支持我嗎?

=)
Erica 袁彌明




袁彌明爸爸現身支持袁彌明參選立法會(3 Mins)





4 則留言:

匿名 說...

你願意支持我嗎?
----
諸人必先諸己。

有必要調整心態,由一個被支持者,進步為一個支持者。這叫做領袖培訓過程。

沒有人會支持你,除非你能先支持別人。

全力以赴地考慮如何支持你身邊的人,包括你的義工團隊,以及潛在選民。

你一定要讓他們感受到你義無反顧的精神,無論 經濟,政治,社會 如何變化,你亦必然會一以貫之地是他們最強力的支持者。

細節體現你的個人魅力,別人給不了意見,故你只能自己想。

如果你做對了,必然的結果,你自然便會贏得所有人的支持。

故明白 支持只可贏得,而不可以求得,便是成功的第一步。

祝你好運。

匿名 說...

很久沒有上來看你的blog,驚覺原來你做了這麼多事,一些人人也認為吃力不討好的事。看完這段片,我被你感動了... 不知道應該說些什麼,除了叫你加油努力,還有想告訴你,我是住大埔,我會投你神聖一票!祝你成功!

匿名 說...

其實我喺一個廣東ge八十後女仔(妳都知道大陸上圄倒youtube同facebook,我喺用VPN翻墻睇ge)。本來我喺睇緊妳喺youtube講減肥,跟住入妳blog睇妳參選宣言。其實我眞喺好明白點解會有“人民力量”ge崛起。其實我喺好羡慕妳地。因為妳地仲有言論自由同知情權,我地連遊行“反共”ge權利都無。所以你地已經好幸運。所以好支持你地。雖然我喺一個大陸妹,但喺我好客觀咁覺得,香港其實眞喺一個回歸ge犧牲品,眞喺好悲哀。終於明白細個果時睇香港回歸,點解要人反對。細個覺得中國咁大有咩圄好。然後到大個,自己讀政治,好鍾意上網,亦都好鍾意留意時事政治,先明白中國喺幾咁迂腐無知,無聊距奧運幾多金牌都只喺四肢發達頭腦簡單。而人民喺最基本ge人權都無,應試教育喺何等悲哀何等約束。雖然我圄可以去投妳票,但喺我喺好支持人民力量架。妳地喺實踐咗大陸人圄敢做圄可以做ge事,所以千其圄好放棄。加油啊!香港千其圄比“大話英”將hk變“大陸”。因為實在太悲哀。加油。人民力量。

匿名 說...

first of all, i think you look beautiful.
i love the fact that you care about the society.
but you make me feel terrible when you mention about our motherland. you know,China is a huge country, and it takes time to develop a better legislative system. please don't say anything to attack our own country!