2012年5月24日

新報: 選民力量大戰陳淑莊


另一方面,近期少咗蒲頭的袁彌明(Erica)就聯同「慢必」陳志全一齊現身首映禮。Erica更以黑色Tube dress力曬事業線兼「倒奶」支持,問到佢咁博為乜?向來說話「不饒人」的她,今次就笑住宣布:「其實今次博到盡係因為我想同大家宣傳,今次極有可能,非常積極,好大機會同慢必一齊參選今年嘅立法會選舉!」慢必聽到即更詳細透露,其兩人之代表政黨名稱為「選民力量」:「不過就未諗Erica係參選港島區打陳淑莊,定還是同我一齊出戰新界區!」

絕不會性感拉票

似乎已經決定用「胸部」去換選票的Erica就笑言,只是出席首映才會性感現身:「性感拉票就唔會㗎了,今晚都已經係最後一次博到咁盡,我都驚性感討好唔到啲選民!」提到競選經費問題,兩人就透露花費都要近二百多萬,慢必笑言:「袁老闆當然無問題啦,不過都會考慮向城中名人籌備資金嘅,其實?家我哋每日都有落區做吓工作,做吓街頭演講咁,之前『拉布』都瞓咗一晚街!」博到咁盡,真係唔知班選民會唔會投票俾你啦!

沒有留言: