2012年2月17日

唱反調, 幫唐唐?

有關報導:
http://the-sun.on.cc/cnt/entertainment/20120217/00470_008.html
"不過,向來是「時事判官」的袁彌明則為唐唐講好說話:「其實唐英年咁講都係迫於無奈,至於話佢賴老婆,我覺得唔緊要啦!反而佢賴同老婆06、07年感情低潮嗰度就搞笑啲囉!我認為佢可以唔講呢句!我覺得唐英年參選特首嗰陣,應該用水泥封咗嗰度,呢個係低級錯誤。」"


並不是唱反調, 只是從公關角度來說, 僭建一事已不可抵賴, 若要繼續參選, 除了用老婆來頂, 已別無他法. 自己認的話,唐生一定要馬上引咎退選.


不過這個沒有認受性, 沒有民意基礎的小圈子選舉, 講多無謂.


作為民主派,還是想唐生當選, 因為如此一來, 香港會加速有普選... (7月1日200萬人上街!)

2 則留言:

Grace 說...

同ERICA你意見一樣~!我都係少數幫唐唐ge人=p

一開始傳出呢單野,佢衰左冇即時認錯,又講埋晒D"挖深左"..."用O黎擺野"GE說話等等...

但事情發展到咁, 佢真係只可以搵個老婆做藉口,冇其他方法...唔通話自己擺明知法犯法咩...

不過我想講...佢D公關團隊真係好廢....如果唐唐只係講佢知悉呢件事,但冇即時處理..自己願意改過...然後佢老婆再自己搶咪話自己搞出o黎....
點都好過唐唐一開始話係成件事係佢老婆搞ge...咁樣上演一幕"夫妻情深"...好過變左做"賣娘子"

chi lung lau 說...

我也無甚意見.Ms Erica 看得透徹必有妳獨立直覺!