2010年10月5日

選民力量@忽然一周

選民力量網址:

選民力量FB group:
http://www.facebook.com/pages/xuan-min-li-liang-Power-Voters/151197774914040




忽然一周 






鴨寮街買大聲公搞政治 袁彌明:政壇需要後生女

兩年開四舖賺完女人錢的袁彌明,最近搞埋政治,聯同DJ「快慢口必」等6名成員組成「選民力量」,狙擊民主黨,矛頭更直指甘乃威。為了宣傳,他們下周日(10月3日)更直踩旺角行人專用區吶喊嗌口號,呼籲市民登記做選民。
袁彌明初入政壇,經費、助手乜都冇,周日(26日)她就孖住「慢口必」陳志全闖入品流複雜的深水埗鴨寮街,買大聲公兼印埋宣傳單張,仲要四圍格價一腳踢。香港小姐突變政壇新星,30歲的袁彌明向記者說:「搞政治冇番咁上下人生閱歷當然唔會出色,但都冇理由唔俾年青人參與,政壇都需要後生女!」果然語不驚人誓不休。
早前袁彌明、DJ「快慢咇」和社運人士「星屑醫生」歐陽英傑開記招宣布組成「選民力量」,目的是狙擊早前轉軚撐政改方案的民主黨。會上袁彌明一度鬧爆民主黨,她說:「我杯葛所有無誠信嘅人,好似喺娛樂圈,有啲人整咗容唔認,呢啲就係冇誠信,我就要鬧。」


周日首次見市民


雖然「選民力量」有不少知名人士參與,但始終成立只有兩個月,冇noise唔使旨意有運行。於是七名成員經過商量後,決定每星期搞活動宣傳兼籌募經費。頭炮是下周日(10月3日)下午在旺角行人專用區舉行的選民登記活動,屆時袁彌明等人會落旺角派宣傳單張向市民推銷政綱,兼嗌口號狙擊民主黨。


周日(26日),袁彌明和慢咇就先直闖鴨寮街選購無線耳機和大聲公。其間二人在街邊一間舖頭試機時就出師不利,袁對住咪講「testing」時,立刻發出吵耳的迴音,有麻甩佬因認得袁而停低狂『目及』。袁彌明見音色效果普通,就乘機問老闆:「買兩部有冇折頭?」最終袁彌明在銀包拎一張五百蚊出來找數。之後他們再到附近的印刷公司格價,在門外望住價目表討論良久才扑鎚。


墊支經費


事後記者致電袁彌明,她承認今次搞「選民力量」的經費暫時由她和其他成員墊支。她說:「搞呢個組織冇錢冇人工o架,暫時我哋自己拎住啲錢出嚟先,我哋遲啲都會搞多啲街頭活動籌募多啲經費。人手唔係好夠,所以我依家好多嘢做,除咗每星期同成員開兩次會,覆e-mail買大聲公都要自己落手落腳搞。我亦做埋公關負責聯絡傳媒,不過冇所謂啦,自己不嬲都有意從政。依家自己舖頭啲生意都叫上咗軌道,唔使為口奔馳,可以嘗試吓政治。」
望解決貧富問題


今年30歲的袁彌明浸過鹹水,07年與TVB反面後就開舖搞生意,收入穩定。她乜都敢講,擔任過電台時事評論節目,對政制發展亦頗留意。她解釋今次成立組織,主要原因是想懲罰民主黨,「我追求真民主,我睇唔過眼民主黨轉軚支持政改囉!要求佢哋對當初投咗佢哋一票嘅選民公開道歉。我哋希望可以多啲人參與政治,多啲獨立候選人落區選區議員,狙擊民主黨部分票源,等佢哋驚下!我係政壇新丁,雖然搞政治冇番咁上下人生閱歷,冇四、五十歲當然唔會出色,但冇理由唔俾年青人參與,政壇都需要後生女!」


問到有什麼政治抱負,她說:「我希望可以幫到人,解決貧富懸殊呢啲民生議題,亦會積極考慮選區議員,希望幾年後可以入立法會,幫大家有機會投票選特首!」斷估若袁彌明順利當選議員,冇人會唱佢please die啩!


記者亦曾致電「慢咇」,他說:「今次加入呢個團體,希望為市民盡一分力,還當日投票俾民主黨嘅市民一個公道。我哋未知最終結果成唔成功,但多啲人落區選區議員,至少可以分散啲票源啦,希望大家支持。」

4 則留言:

Felix Cheung 說...

Hi Erica,

I so appreciate you pay your effort and spend your time to do something which is beneficial to Hong Kong Political sector. It must not be a easy path for anyone to do things in this aspect. Thus, don't give up.

Cheers,
Felix

p.s. I do think 忽然一周 is talking about you negatively on this matter!

Unknown 說...

慢咇話「多啲人落區選區議員,至少可以分散啲票源...」


既然參選,終極目標一定是要嬴得議席才對,才會對得起支持者。

Support you.

匿名 說...

你真係好積極,祝你事事順心,加油呀!

Kiky

匿名 說...

好欣賞你在落手落腳為社會爭取利益, 十分有膽色, 作為一個女性, 無眼紅你事業 愛情 地位樣樣有, 反而十分欣賞你, 欣賞你的膽色, 你睇事物的角度
加油