2010年3月30日

港男與高登

前陣子接受了號外;雜誌的訪問,談兩性問題.
文章還未看過,自己講過什麽大抵還有印象.

今晚無端收到友人的電話:
"!你系咪o向號外講過做大事的男人不會上高登討論野呀?"
我話: "系呀,我講過好多次啦, o羊事?"
友人: "你宜家比人插緊呀!"
我話: "是但啦,成日都插架啦.我又唔會上去既,kui地講lor."
友人: "總之你有講過唔系人亂寫就得啦!"
我話: “系呀.
挂了線,對那位朋友有點失望. 當然他是出自好意, 但一個八卦的男人, 總得扣點分數.
做大事,何為做大事? 主觀標準,概括地說, 我相信一個Morgan StanleyVP, 應該不會上高登. 我相信一個忙於擴展自己事業版圖的老闆仔, 應該不會上高登. 我相信立法會議員, 應該不會上高登.(上去打聽民意還算情有可原.)
事實上,我從沒有一個朋友(如大學同學,非公事而認識的朋友)會上高登,所以可能我不明白高登男到底是哪一類人, 但看在高登人的行為,就是一推諸事的人訴說諸事是非,討論著沒有take-away的討論,不是無聊費時是什麽.(有空餘時間的話,不如找朋友聯誼,做做運動,增值自己,不是更好?)
就我這次號外事件正好說明了這個事實: 我在號外雜誌講了一句觸動了高登男神經的說話,他們就千辛萬苦要討伐我. Come on! Who am I? 我只不過是一個你們討厭的人. 一個你討厭的人說了一句不中聽的話,so what? Move on! 別那麼小家,吱吱咋咋地說三道四.
我絕對尊重各位高登男的言論自由,只是我對你們的討論一點都不感興趣,同時不明白為何你們對我的言論這麼感興趣.


,愛之深責之切,心底裏,我都好想見到港男進步,而我用的方法就是鬧.


39 則留言:

NC 說...

高登男有少少意見想講~

的確而家高登多數討論topic都好無聊, 冇discuss既成份, 除左得啖笑, 實際真係毫無意思 (改圖我認為係創意表達, 但都好少...); 老一輩既高登仔都好懷念以前既高登~

由細睇到大 (初入社會到略有收入) 既討論區, 可能有D感情啦~~高登搞成咁, 大家都控制唔到~

匿名 說...

哈哈...你覺得立法會議員做大事?
wow~

2005mhk18@gmail.com 說...

咁不如你試試補選,入立法會呀~

匿名 說...

點解最尾果行字要咁細粒呀?
直言可以係好處, 亦都可以係壞處, 有d野唔一定要講出口ge, 點到即止, 心照就得啦...

匿名 說...

我覺得你既睇法係以偏概全的,同埋我覺得同係咪做大事無關,只係個文化同背景,我認為晚晚去clubbing既abc係唔會都唔識上高登。我上去睇下佢地對你呢d說話有咩睇法
well...好失望, 想幫佢地講下好說話都唔得,我搵唔倒一個實在,有建設性既回應,依然都係你一言我一語up一堆佢地好proud of 既高登語言出黎...

匿名 說...

或者,可以咁講嗎?
做大事的人,沒有時間上高登,他們的時間都花在他的大事上。
如果他們一有時間,想KILL下TIME,想搵人吹水,論政,談天說地,風花說月,搞下創意VIDEO,高登是一個好地方。
高登討論區,猶如現實世界的餐廳酒吧,歡迎任何人士,不分年齡種族,有時間的人都可以入去MOCK下花生,RELAX下HAPPY下的地方。
去高登吹下水,沒有對與錯,沒有分大事不大事,只係分得唔得閒,同有無興趣啫。
做大事的人,如果得閒而又有興趣,隨時都會是其中一位座上客,高登絕對歡迎之至。

Justin 說...

All these years I thought 高登 was a forum for computer stuff... you know, like 高登商場 in 深水步...? ^^;

匿名 說...

上唔上高登,與做大事有沒有直接關聯,
為了中肯起見,可以直接向做大事的人來一個專訪及調查,問他們平時會不會上高登,並問他們點解上或點解唔上。

匿名 說...

You should say... If someone is busy with important things, he/she will not have time to burn time in the specific forums. It's fact. If someone doesn't agree, then he/she should not know what important things are.

匿名 說...

係morgan stanley 做VP = 做大事之人?他們可能未必上高登,但免費咸網一定去唔少!有些forum 都不知幾多ibank 精英說三道四。我申報自己是女性,從不看高登,在ibank 工作過三年,曾與在morgan stanley, lehman brothers 及merrill lynch工作的男士交往。結論是,他們只是收入較好的港男。Period。

MM

匿名 說...

長實集團主席李嘉誠的個人基金會在2007 年底,以6, 000 萬美元(4. 68 億港元)買入facebook的0. 4%股權。被問及有否開設帳戶時,他笑言自己沒有玩facebook:「我個人嗎?我時間咁多(即工作太忙),點會自己整個名,自己去跟人交私心?我點樣做、點樣做,被人點擊都點『爆』了。」

誠哥的答案很CUTE,佢唔開facebook account,原來係擔心個人身份暴露後,account會被人點擊點『爆』,我聽後也笑了,做大事的人答問題都幽默過人。

匿名 說...

好多HKU讀E&F既同學仔都有上高登,成日上堂都見到有人上,佢地做唔做到大摩VP我唔知,但我諗畢業後都有機會做ibanker掛~
不過袁小姐又未必清楚依家高登有幾受年青人歡迎...

匿名 說...

如果你身邊無朋友上高登,只係證明你生活圈子好窄...

匿名 說...

"咁不如你試試補選,入立法會呀~"

cliche: 難度要去到特首level先可以批評佢政績嗎? 又難度你要攞到港姐冠軍先可以批評葉翠翠嗎?

你可以refer番你寫的文章, 你最明白的.

同樣地, 唔駛入到legco先可以批評佢地係唔係真係做到大事的. 簡單睇下各議員出席率就知佢地幾有心為香港做大事了...話唔定佢地閒時都想上下高登恥笑下世事的.

匿名 說...

Agree, in some sense it is similar to a kindergarten. ive only been to there once

David (高登會員) 說...

袁小姐, 請問您有了解過高登討論區對香港社會構成影響的潛力嗎?

作為一位藝人, 我想您很了解, 傳媒現時日益自我審查. 至於網上, 亦有一大班網絡評論員.

誠然, 高登討論區有大量無聊發言, 但正好是此討論區的網民, 一次又一次發揮監察政府的民間輿論作用, 可以講是在代傳媒發揮第四權, 同時亦成為人民直接監察政府的平台, 近月甚至能化為實際行動(例如反網絡23條之遊行), 對社會作出影響. 無怪乎有人稱高登為香港言論自由的最後基地.

高登男對袁小姐言論特別關切, 其中一個原因正好是因為佩服袁小姐有別於香港普通藝人, 不為五斗米而盲目向政府折腰. 因此恐怕袁小姐未能明白網上平台對香港的重要性吧.

另外, 袁小姐說上高登的人並非"做大事" 而您所說"做大事"的例子, 好想MS 的VP, Legco Legislator 等等, 是否觀點過於狹窄於中環價值觀? 高登作為一個民間有效監察政府並且有動員能力之平台, 參與其中是不是就一定不是做大事?

以上觀點, 草就而成, 不知袁小姐同意否, 希望與您相確.

赤木辛 說...

袁小姐:

首先,感謝你對高登一眾的意見,也感謝你的關切之情。

在下剛巧讀到你的文章,細讀過你的意見,我有以下的看法。

第一,我想袁小姐是假定了上高登的人,全都是沒有事忙的人,又一定是男性。

問題是,在外國也好,也有不少所謂「做大事的男人」會上論壇留言等等,至少mark zuckerberg應該就可以算是你所謂的做大事的人了吧?

第二,高登的人就真的只有在說三道四嗎?真的任何討論也是沒有用嗎?

問題是,有用與否,應該是看用者本身,而不是用你的標準看吧?如果在高登可以分享到一些想法,可以交流到一個意見,也算是善用到這個平台。我想,並不儘是要擴張自己的事業云云,才是有用吧?

另外,既然你沒有興趣於討論中的內容,你應該不曾了解過高登的人士的想法吧?

如此妄下判斷的態度,愛恩斯坦也早道明問題所在。而你的表現,正是相違背了你的學歷。

還有,我相信沒有一個高登的用者對你的話語感到興趣。

我不認為你打上一句對眾人的意見沒有興趣,就可以顯得格外明白事理,又或是處於一個高位。

你所發的言論,既然是針對著高登用者,人家回應你,你在這裡耍什麼帥?這是「不光明正大的反擊」。

最後,感謝你的鬧,若然那真的是為大家著想的話。

不過,創造出香港新的文化的,正是各個高登的參與者,當然,中間有好的,也有壞的;但總括來說,你一語將一眾高登的人的尊嚴踐踏便是有問題之舉。

你既是針對著別人說話,人家作回應,我不認為那是過度敏感,或是觸動了神經,又或是要隆重其事。對於網民,對於高登來說,你實在沒有多少分量,至少現在沒有,去批評高登的用家,尤其,你根本沒深入了解。

做大事= 不會上高登,我實在不明白這個跳躍式思維。

請慎思,尊重他人,並尊重自己。

以上,只是在下小小的愚見,組織紊亂、語氣有不當的,還望見諒。

最後,祝工作順利。

匿名 說...

無論咩世代, 都有人做大摩VP有人樂做高登男, 大家opt for唔同野, 都唔知有咩好鬧.

其實, 高登都唔係好多人討論緊你. 唔好無限放大.

匿名 說...

What you are criticizing for is merely the surface of a HK forum. You would never know how enormous its influence has placed on the culture of local politics, media and society. In fact, HKG is the only forum in HK which allow net citizens talk on politics freely without having risk of getting banned. I advice you to do more research before making criticisms with no basis of argument.
PS1:Real users never tell.
PS2:I'm a female.

Arael 說...

首先, ibank 的 VP 也只是卒仔吧, 如果这就算大事就未免野心不足.
高登只是论坛. (虽然版面设计的确很差, 我也不理解上面的人可以忍受这么落后难看的站)
除非论点是"办大事"的人所有论坛都不上? 而上论坛留言, 和看blog留言的有什么本质区别吗?
(又, "办大事"的人如果上一下论坛就办不了事, 劲极有限)

大事 說...

辦大事的人,通常都好得閒
因為辦大事的人,除了廁所那件大事要恭親外
通常都有手下替他打點
他負責簽名點頭就可
看看六百萬的香港標誌
設計師陳幼堅的設計好堅嗎?
還不是下面的手下幫他畫絲帶,
他只是負責簽字和上鏡吧

李嘉誠不上高登,因為他太老了
假如他今年三十歲,必定上去收風

楓葉社 說...

高登好多TOPIC都冇咩意思,講咩都冇人會理,俗啲嚟講就係冇王管。我上過一陣間已經覺得自己浪費緊時間。

匿名 說...

高登類是純遊戲的討論,不論是什麼

事情只要他們想到,就可以黑變白,

白變黑。分身又多,所以理不直氣不壯,

看似很多人插,其實不外乎兩三個人正

在玩耍而己。但千奇不要激怒他們,

因為他們大部份都是正在搜獵一些人和

物給他們群插,而其中一定有些是娛樂記者

推波助瀾,因為越多人說的東西,假也

可以論真,報張和雜誌才可以好賣。

匿名 說...

袁小姐,高登會員有機師,有警隊幫辦仲有醫生,AO,更加有你口中所謂的成功人士iBanker.你唔好以篇蓋全好bor

2005mhk18@gmail.com 說...

什麽職業不重要,最重要是有這麼多空閒時間浪費.

Grace 說...

不妨睇下黃子華呢個棟篤笑...
佢講得好o岩,互聯網令人毫無保留地回復自我~佢mentioned ge post,正正係成日o係論壇上見到ge冇意義post~

http://www.youtube.com/watch?v=WaZoTCkUFZk&feature=related

匿名 說...

Clubbing都係時間浪費!

匿名 說...

為何生命總要為每一分每一秒給予一個意義? 我相信即使偉大如華盛頓及林肯之人,他們的人生中都總有若干時間是放在你所謂的"無聊事"上,更唔好話你口中的"Morgan Stanley的VP","於擴展自己事業版圖的老闆仔".又即使精密如機械,除工作運算之外都總有大部份時間處於熄機/待機,你用如此一個神化的觀念,其實能夠帶出咩?

匿名 說...

什麽職業不重要,最重要是有這麼多空閒時間浪費. <-- 職業不重要, 那我很想知你對成功男人的定義到底是怎樣呢? 是所有浪費時間的男人都不是成功男人, 還是所有上高登的男人都不成功呢? 又或者是你眼中成功男人的浪費時間方式應該比較高級點(如花幾10萬買個golf club會藉打golf, 拎住枝紅酒吹幾個鐘水比較不浪費時間?)

匿名 說...

Erica, 我唔認同你全部既言論. 但我頗欣賞你既為人, 同敢言既作風.
畢竟呢個社會就需要有唔同立場, 唔同意見既人..

今次你好串, 但好正.

匿名 說...

彌明:

那個港男可以不理了,現在很多港男都很八卦

見到些少事就以為好大件事同人講,在心理上

這類人應很孤癖的,因為他應是一個不識享

受如何讓女性感到你是一個幽默的人,把一些

令人感到討厭的說話說出去,等同對著自己喜

歡的人抓癢放屁,分手後都不清楚自己衰什麼

M. 說...

我絕對同意樓上講法
就算係有意義到做美國總統
佢都要下班
都會喜歡睇吓球賽
難到我地就要話佢應該收咗工都唔可以"hea"吓?

工/課餘時間做吓小量毫無健設性活動
好似睇波,打機,睇討論區其實可以比個腦休息吓
問題係
成功人士會懂得分配時間,失敗人士只會沉迷下去

WanWan 說...

Hi Erica,

你好呀, 我係女仔, 但我都有成日去高登, 冇錯高登係有好多低b post, 但亦都有好多熱愛民主既網友係果度聚腳架, 好似03年既廿三條大遊行, 上年既六四晚會, 好多網民都會用果度作為一個基地用黎做討論, 氣氛都唔錯。否則你都唔會應為係上面可以打探到民意啦~係咪?

可能Erica你既生活方式, 或者你身邊男士既生活方式, 係keep住大部分時間都會令到自己好充實, 好豐富, 唔好話高登, 連其他forum都未必會去, 但係"成功"既人既生活方式, 消遣時間既方法, 係咪又只可以得一種呢? 同自己價值觀唔同, 就去否定人地, 其實可以試下了解一下先...雖然我都唔排除果度的確有一班無所事事既人流連...

或者Erica你有冇上過去呢? 可能只係浪費你十五至三十分鐘時間, 上面有人會討論下影相, 行山, 有唔少正經回應架~都未必係你想像中咁冇建設性既~

最後我想講我撐你架, 因為你好夠guts, 敢怒又敢言!!支持!請努力~

匿名 說...

呢句說話幾年前己經有朋友同我講過, 一個做大事/成功的男人係應該將時間花係一啲有意義的事上. 可以係進修下自己, 可以係做運動, 可以陪陪家人&朋友...而唔係浪費時間係到八掛/吹水
ERICA講得好中POINT呀!

匿名 說...

You're still living in web 1.0; ppl in HKGolden have evolved into web 2.0...

匿名 說...

Hi Erica:

Do you imply that spending time in an Internet forum is a waste of time? Every forum including HKG has its existence value. As long as people do not indulge in the HKG forum, it does not hurt to share thoughts and jokes with those who have similar interests.

While you're right that a number of HKG members spend a lot of time on some unimportant topics, it does not imply that the majority of HKG members do not dedicate themselves to their career. The HKG members come from different backgrounds; some of them are also highly educated. Furthermore, chat is not the only reason that netizens visit HKG. For instance, if someone has questions on a software program, he or she can visit HKG and seek advices from the number of computer experts in the HKG forum. You should have spent more time to really learn about HKG before you take a shot at the entire (virtual) society.

匿名 說...

不排除高登論壇入面會有正面的討論,但也有為數不少的無聊沒有意義的帖,有些言論更是髒話連篇,不堪入目。
「該討論區內的網民,於惡搞方面尤其有名」
不止erica,連維基百科所提及的高登都沒有正面的評價,高登網民應該好好地檢討一下。
我甚少上高登,但大概也知道這是一個怎麼的論壇。高登給人一個怎樣的印象?其實大家心裡有數。

從維基百科看高登:
http://evchk.wikia.com/wiki/%E9%AB%98%E7%99%BB%E8%A8%8E%E8%AB%96%E5%8D%80

Bonnie 說...

cannot agree more!

匿名 說...

雙非廣告由高登仔出手幫拖,才激到政府做事.我想,高登仔的力量愈來愈大,正如FACEBOOK一開始被人當社交工具,結果得到悉心運用後,掀起中東茉莉花革命浪潮.作為從政人士,不應忽略每一個有行動力的群體.