2010年3月17日

希唔希望陳志雲會無事?

6 則留言:

匿名 說...

無綫叫到, ICAC一定唔會托手踭, 必定全力偵查, 至於查唔查到嘢, 暫時冇人知.

匿名 說...

根據報紙報導,你係話:
唔敢講佢一定有做,......
點解份報紙會用大膽敢言去形容你的回應!?
你已經一開聲就表左態話唔敢講佢一定有做喎,個記者係聽覺有問題定係思覺失調呀!?

匿名 說...

今次真係為情所害! 害死!

匿名 說...

RE: 今次真係為情所害! 害死!

Agree! 估不到一直這麼英明的陳總最後是敗在一個"情"字上.

匿名 說...

No Question ... was the big Question !


Ha ha ha

匿名 說...

老廉發佈嘅官方新聞稿稱「被捕的總經理和市場及營業經理涉嫌收受由上述廣告公司董事提供的利益,以協助他取得電視台製作的多項綜藝節目的服務合約......」http://www.icac.org.hk/tc/news_and_events/pr2/index_uid_940.html

重點係呢句「涉嫌收受由上述廣告公司董事提供的利益」,涉嫌收受,即未經證實有冇收受,要查有冇收或收咗幾多,查吓佢身家兼錢銀往來咪知囉駛鬼入電視台睇明星咩......仲有「思潮」佢有冇份,除咗話姓叢嘅用咗志雲屋企做商業登記之外,好似再冇咩具體證明(如果咁都可以當間嘢係志雲打骰而入佢罪嘅話咁好多業主屋主都要因為啲租客犯案而坐花廳喇喎)。聽講話老廉早已揾狗仔(專業嗰啲)跟咗佢地一頭半個月,唔通只係挖得呢啲碎料?